۸۲ درصد از ماموریت‌های اورژانس خوانسار غیرتصادفی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در گفتگو با چشمه سار اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در سه ماهه سوم امسال 310 ماموریت را انجام داد که از این تعداد، 253 مورد غیرتصادفی و 57 مورد تصادفی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

لطف اله ذوالفقاری گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، 206 ماموریت‌ در مناطق شهری و 104 ماموریت در نقاط جاده‌ای شهرستان بوده است.

,

وی افزود: در ماموریت‌های غیرتصادفی انجام شده در این مدت، 65 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از سوی تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خوانسار توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 188 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

,

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خوانسار با اشاره به انجام دو مورد احیای موفق توسط پرسنل اورژانس 115 این شهرستان، خاطرنشان کرد: در پاییز امسال، 41 بیمار قلبی، 10 تنفسی، پنج مصدوم ناشی از مسمومیت و 9 سکته مغزی از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار بهره‌مند شدند.

,

وی به اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر از ناوگان آمبولانس‌های جدید به شهرستان خوانسار اشاره کرد و افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی این شهرستان در پاییز امسال، پوشش امداد- سلامت مراسم تاسوعا و عاشورا را برعهده داشتند و در دو مانور زلزله شرکت کردند.

,

ذوالفقاری جمعیت این شهرستان را بالغ بر 23 هزار نفر عنوان کرد و گفت: فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار با برخورداری از یک پایگاه شهری- جاده ای و هشت نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار با اشاره به انجام ۳۱۰ ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در پاییز امسال در این شهرستان، گفت: ۸۲ درصد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.