جزئیاتی از پلمب برخی دفاتر در مجمع تشخیص و مرکز تحقیقات استراتژیک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، برخی رسانه‌ها عصر امروز خبرهایی مبنی بر پلمب دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر یاسر هاشمی و مشاوران در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیگیری‌های یک خبرنگار از مسئولان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز تحقیقات استراتژیک حاکیست که پلمب دفتر آن مرحوم در مجمع تشخیص بر مبنای یک قاعده قانونی و روال معمول صورت گرفته و پس از رحلت آیات مهدوی‌کنی و مشکینی و برخی مسئولان دیگر که رحلت کرده‌اند نیز همین روال برای مدت کوتاهی درباره دفاتر آنان انجام شده است.

,

منابع مطلع درباره پلمب برخی دفاتر در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفتند که افرادی مانند مرتضی الویری که از پلمب دفاترشان صحبت کرده‌اند هیچ ارتباط استخدامی و یا مقامی در مرکز تحقیقات استراتژیک ندارند. 

,

اطلاعات دریافتی حاکی است که تاکنون یک طبقه از ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار یاسر هاشمی رفسنجانی بوده و با توجه به اینکه در این دفاتر نیز اسنادی از آیت‌الله هاشمی نگهداری می‌شود طبق قاعده و روال معمول برای مدتی به منظور ساماندهی امور پلمب می‌شوند، کما اینکه دفاتر آقای هاشمی در دانشگاه آزاد و مجمع تشخیص نیز به همین قاعده پلمب شده است.

,

منابع مطلع می‌گویند با توجه به اینکه افرادی همچون مرتضی الویری در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع هیچ مسئولیت و وظیفه‌ای به عهده ندارند، ادعای تعلق این دفاتر پلمب شده به آنان هیچ وجه و نسبتی با واقعیت ندارد.

,

براساس گزارش‌های دریافتی، افرادی همچون الویری عدم نداشتن مسئولیت در این مرکز، از امکانات و برخی دفاتر آن برای لابی‌های سیاسی و جلسات خاص غیرمرتبط با امورات مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به این مجمع استفاده می‌کرده است.

]
منابع مطلع می‌گویند با توجه به اینکه افرادی همچون مرتضی الویری در مرکز تحقیقات استراتژیک هیچ مسئولیتی به عهده ندارند، ادعای تعلق این دفاتر پلمب شده به آنان هیچ وجه و نسبتی با واقعیت ندارد.