گام های اساسی در زمینه اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار "اکبر صمدی" با اعلام این خبر گفت:رونق تولیدی و اقتصادی منطقه، توسعه، عمران و آبادانی همه جانبه،استفاده از قابلیت های بالقوه و ظرفیت‌های عظیم خدادادی و منابع غنی آب و خاک و استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و دامپروری و بخشهای دیگر صنعتی و خدمات و گردشگری در گرو توسعه زیرساخت‌هایی نظیر اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی کشور و کشورهای همسایه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی ایجاد گمرک،بندر خشک و توسعه بزرگراهی جاده‌های استان خصوصا منطقه زرخیز مغان که بیش از 30 درصد محصولات تولیدی استان از آن ترانزیت می شود و راه اندازی مجدد فرودگاه پارس آباد، در کنار نوسازی و توسعه مجتمع های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس و تصویب منطقه آزاد را از دیگر زیرساخت هایی دانست که باعث توسعه و آبادانی منطقه خواهد شد.

,

فرماندار پارس آباد افزود: قطعا این زیرساخت ها گامی مهم در جهت بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، رونق تولید و تسریع حرکت شهرستان پارس آباد مغان و کل استان در مسیر توسعه است.

,

صمدی خاطر نشان کرد:خوشبختانه با رویکرد توسعه‌ای مقام عالی استان و با تعریف جدید از محورهای توسعه در استان و پیگیری های جدی در سطح استان و کشور و حتی خارج از کشور این مهم در قالب مصوبات کمسیون مشترک دو کشور جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان لحاظ شده است.

,

وی گفت:در ادامه پیگیری های استاندار از مراجع ذیربط، وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن کشور قدمهای مهم و اساسی برای اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده در حالیکه برای ما مثل سایر مگاپروژه های استان از جمله منطقه آزاد،پایاب سد خدآفرین و تصویب مجدد گمرک اصلاندوز و غیره سرابی بیش تصور نمی شد و تقریبا نشدنی بود.

,

صمدی افزود:البته تا اجرایی شدن کامل این طرحها هنوز زمان زیادی باقی مانده است که باید از خدمتگزاران واقعی و صادق تقدیر کرد.

,

فرماندار پارس آباد گفت:با جوسازی ها و حاشیه سازی های بی مورد و چوب لای چرخ گذاشتن های سیاسی و جناحی تاخیر زمانی و رکود کامل را شاهد خواهیم بود.

,

به گزارش ارس تبار،در راستای اجرایی کردن بندر خشک اصلاندوز، دو روز پیش مجید خدابخش استاندار اردبیل با مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

, ارس تبار,

انتهای پیام/

,

 

]
فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت:با پیگیری استاندار اردبیل،گام های مهم و اساسی در راستای اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده است.