ایثارگری که خود را بدهکار انقلاب می دانست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از جانبازان به‌عنوان شهیدان زنده‌ یاد می‌کنند، آنان شیفتگانی هستند که با سلاح ایمان، عقیده و معنویت، دست از تمام وابستگی‌های زندگی خود شسته، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم‌خورده اسلام، انقلاب و دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

جانبازان عزیز ماندند تا چنین روزهای سرنوشت سازی پیام یاران شهید خود را بازگو کنند و برای مواظبت از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس هشدار دهند.

,

جانبازان بعد از سالها مبارزه و تحمل رنج جراحت صف کشیده اند تا هجرت دیگری آغازکنند این روزها خبر شهادت جانبازان زیاد به گوش می رسد.

,

هر کدام از جانبازان که به فیض شهادت نائل می شوند، خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و تصویر روشنی ازخون ها و حماسه ها را به یاد می آورند.

,

 انگار امروز ماموریت بیدارباش ما را به آنها داده اند که هر روز با شهادت خود بر ما بانگ می زنند که ای امت امام (ره) بیدار باشید و ارزش ها را به یاد آرید.

,

خبر شهادت جانبازان انگار صور اسرافیلی است که هر لحظه به گوش جان می رسد که ای مردم به گوش باشید که مرگ در کمین است و همه را در بر خواهد گرفت، پس چه زیباست که با شهادت به سرانجام رسید؛ چه زیباست که برای پایان کار خود، کارنامه ی در خوری داشته باشیم.

,

جانباز شهیدعلی فریدنی بیست و هفتم مهر ماه سال 1359 در دفاع وطن خود در شهر بستان  از ناحیه پا و سر هدف ترکش  دشمن بعثی قرار گرفت و چشم چپش را از دست داد و سرانجام بعد از 36 سال تحمل  درد و رنج حاصل از مجروحیت 25آذرماه امسال به فیض شهادت نائل آمد.

,

, ,

بالاترین مرتبه اخلاص آن است که در عمل چشم از اجر دنیوی و حتی اخروی پوشید و نظر او فقط جلب رضای حضرت دوست باشد و او یکی از جنس مردان مرد بود چرا که  روز تشیع اش همه آمده بودند،همان همرزمانی که بودنشان پشت انسان را گرم می کرد و با حضور خود سرمای هوای را نیز گرمی بخشیدند.

,

 چهل روز است که بر نزدیکان و یارانش سخت می گذرد، فقدان مردی از جنس خورشید با عزت نفس و مناعت طبع بالا  که علیرغم آن همه ایثار همواره خود را بدهکار نظام و انقلاب می دانست و بدون هیچ گونه چشمداشتی با عشق و علاقه پرچمدار نظام بود. 

,

 ندیدم آیینه ای چون لباس خاکی ها               همان قبیله  که بودند غرق پاکیها

,

دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست                نه بی مزار شدن ها، نه بی پلاکیها

,

به آسمان  که رسیدن رو به ما گفتند                   زمین چقدر حقیر است، آی خاکی ها

,

خدایش در جوار اولیا الهی جای دهد  که عاش سعیدا و مات سعیدا

,

حاج احمد لک؛رزمنده دوران دفاع مقدس

,

انتهای پیام/

]
فقدان مردی از جنس خورشید با عزت نفس و مناعت طبع بالا که علیرغم آن همه ایثار همواره خود را بدهکار نظام و انقلاب می دانست و بدون هیچ گونه چشمداشتی با عشق و علاقه پرچمدار نظام بود.