گذر سه ساله یک زیرگذر از دالان بی برنامه‌گی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صادقی سخنگوی شورای شهر دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ در خصوص احداث زیرگذر آرامستان این شهرستان گفت: با توجه به انتقال آرامستان دلیجان به منطقه صالح آباد و نزدیکی این مکان به محور دلیجان – اصفهان، احداث زیر گذر آرامستان از سه سال گذشته در دستور کار مسئولین قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

, ,

 

,

صادقی اظهار کرد: انتقال آرامستان، تردد به این منطقه را خصوصا در روزهای پایان هفته بیش از گذشته کرده و از طرفی با توجه به افزایش وقوع تصادفات در این منطقه، ضرورت احداث هر چه زودتر زیر گذر آرامستان را دو چندان کرده است.

,

وی ادامه داد: شهرداری دلیجان بعد از انتقال آرامستان اقدامات اولیه، زیرسازی و بهسازی را در این منطقه انجام داده است ولی از آنجا که زیرگذر آرامستان در خارج از محدوده شهری قرار دارد احداث زیرگذر به راه شهرسازی واگذار شده است.

,

سخنگوی شورای شهر دلیجان افزود: با پیگیری های صورت گرفته در این راستا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث زیرگذر به راه و شهرسازی اختصاص یافته است ولی علیرغم پیگیری سه ساله برای احداث زیرگذر آرامستان و تخصیص اعتبار به دلیل نقض جزئی در تهیه طرح مهندسی زیرگذر در حوزه معاونت عمرانی باقی مانده است و نیاز دارد تا در شورای ترافیک استان این موضوع بررسی و در خصوص رفع مشکل تصمیم گیری شود.

,

سخنگوی شورای شهر دلیجان بیان کرد: این درحالیست که باکس های مورد نیاز احداث این زیرگذر شش ماه پیش با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و در محل قرار گرفته اند که خرید این باکس ها حدود چهل درصد پروژه است.

,

وی ادامه داد: به دلیل اجرایی نشدن زیرگذر شاهد تصادفاتی در این منطقه هستیم که امیدواریم با رفع این مشکل جزئی هر چه زودتر شاهد عملیات اجرایی این پروژ باشیم.

,

صادقی خاطرنشان کرد: احداث نشدن این زیر گذر نارضایتی های هم از سوی برخی از شهروند به همراه داشته است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
سخنگوی شورای شهر دلیجان گفت: علیرغم تخصیص اعتبار و پیگیری سه ساله برای احداث زیرگذر آرامستان برای رفع نقص طرح، می‌بایست در شورای ترافیک استان مورد بررسی و در خصوص رفع مشکل تصمیم گیری شود.