کشف ۵۵ تن فرآورده گوشتی غیر بهداشتی در طول یک هفته در تبریز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر اظهار داشت: در طول هفته اخیر فقط از سطح شهرستان تبریز حدود ۵۵ تن فرآورده‌های خام آلوده غیربهداشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، ماهی و جگر و آلایش دامی کشف و ضبط و پس از طی مراحل قضایی معدوم‌سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی افزود: بیش از ۳۰۰ هزار نوبت بازدید در ۹ ماهه سال‌جاری از مراکز عرضه، مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی‌فروشی‌ها، کبابی‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز عرضه صورت گرفته که موفق به کشف و ضبط بیش از ۳۳۵ تن مواد و فرآورده های خام دامی آلوده غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی شدیم که پس از طی مراحل قانونی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم سازی شد.
 

,
,

بهداد، در پایان از مردم خواست از خرید گوشت چرخ کرده فله‌ای، پای مرغ فله‌ای و همچنین زینگ و کله پاچه گوسفندی از دستفروشان جدا خودداری کرده و هنگام تهیه مواد پروتئینی به تاریخ درج شده بر روی بسته‌بندی‌ها دقت کنند.
 

,
,

وی همچنین خواست تا درصورت هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ به کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

]
مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از ۳۳۵ تن مواد خام دامی غیربهداشتی طی ۹ ماهه سالجاری خبر داد.