بهره‌برداری از 35 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان گرمه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار  شهرستان گرمه با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ها درزمینه های مختلف ازجمله حوزه زیربنایی، تأسیسات برق‌رسانی، گازرسانی و آب‌رسانی روستایی و شهری است که بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,

وی افزود: دو پروژه درزمینهٔ اشتغال‌زایی طی این مدت به بهره‌برداری می‌رسد که مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه است.

,

فرماندار شهرستان گرمه با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها مربوط به حوزه شهری است، تصریح کرد: در حوزه شهری در شهرایور، گرمه و درق نیز پروژه‌هایی ازجمله احداث پارک، آسفالت و روکش، احداث دیوار ساحلی، سیل بند و تکمیل دیگر پروژه‌ها انجام می شود.

,

وی افتتاح کوره ذوب سرب گرمه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر اعلام کرد و گفت: کوره ذوب منیزیم و کوره ذوب سرب ازجمله پروژه سرمایه‌گذاری در این شهرستان هستند که برای اجرای این دو پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

,

محمدزاده عنوان کرد: اعتبارات هزینه شده برای آماده‌سازی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان گرمه از اعتبارات استانی، ملی و سفر مقام معظم رهبری و نیز از محل سفر ریاست جمهوری تأمین‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان گرمه گفت: ۳۵ پروژه طی دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.