باید زمینه رفاه مردم در بقاع متبرکه فراهم گردد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیرکوه نیوز،شب گذشته طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رحیمی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ، هیات امنا امامزاده داوود کلاته مزار  و جمعی از مردم ،آستان مقدس امامزاده غبارروبی و عطر افشانی  گردید.
در این مراسم حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر حرکت بقاع متبرکه به سمت پیشرفت و آبادانی ،از هیات امنا خواست با توجه به درخواست مشارکت مردم در رونق فعالیتهای عمرانی امامزاده هر چه سریعتر نسبت به آغار فعالیت عمرانی و ساخت حسینیه بقعه و اصلاح ورودی امامزاده اقدام کرده تا زائرین بتوانند از این امکانات بهترین بهره را ببرند .
ریاست اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه در ادامه  خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی فراهم گردد و یکی از اقدامات در زمینه این امر مهم اعزام روحانی در مناسبت های مختلف به امامزادگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یرکوه نیوز,
,
,

وی ادامه داد:در این راستا از ابتدای امسال نزدیک به ١٢ روحانی متخصص و باتجربه  از قم به بقاع متبرکه و روستاهای شهرستان اعزام شده اند و در این زمینه فعالیت داشته اند.

,

امام زاده داوود کلاته مزار یکی از بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه است که در فاصله حدودا 50 کیلومتری از مرکز شهرستان و بر بلندای قله ای مشرف بر روستای کلاته مزار بخش زهان قرار دارد.

,

 

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
حجت الاسلام رحیمی در حاشیه آیین فرهنگی مذهبی غبار روبی امامزاده داوود کلاته مزار گفت:باید زمینه رفاه مردم در بقاع متبرکه فراهم گردد.