قطع موقت ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه؛ درگیری ادامه دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکی است که درگیری شدیدی در شرق شهر دیرالزور میان نیروهای سوری و عناصر تروریستی ادامه دارد اما در عین حال از شدت درگیری‌ در نزدیکی فرودگاه و جنوب شهر کاسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با «بین‌الملل فارس» اعلام کرد: صدها تن از عناصر تروریستی  شب گذشته حملات خود را در حومه شمال شرق فرودگاه دیرالزور تشدید کردند.

,

وی گفت: گروه تروریستی داعش درصدد است با تسلط بر قبرستان شهر، به سوی فرودگاه شهر پیشروی و آن را اشغال کند.

,

این منبع میدانی افزود: تروریستها تاکنون توانسته اند به قبرستان شهر نفوذ کنند. درگیری ها در محیط قبرستان همچنان در جریان است.

,

به گزارش «بین‌الملل فارس»، در صورت اشغال کامل قبرستان، ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه این شهر به طور کامل قطع می‌شود.

,

تا لحظه تنظیم خبر، منابع میدانی از قطع موقت این جاده توسط تروریستها خبر داده‌اند اما با اعزام نیروهای کمکی و ورود جنگنده‌ها همه تلاشها برای بازگشایی این جاده صورت خواهد گرفت.

,

این منبع همچنین خبر ورود عناصر تروریستی داعش به فرودگاه دیرالزور را تکذیب کرد و گفت: تروریستها متحمل شکست سنگینی شدند اما به دلیل بالا بودن تعداد آنها به هر طریقی تلاش می‌کنند به فرودگاه نزدیک شوند.

,

منابع محلی حاضر در دیرالزور همچنین خبر دادند که تعدادی زیادی از عناصر مجروح داعش در حملات امروز به شهر رقه منتقل شدند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
عناصر داعش به محدوده شمال شرق فرودگاه دیرالزور حمله کرده‌اند اما با مقاومت نیروهای سوری این حملات تاکنون دفع اما مسیر ارتباطی شهر با فرودگاه موقتا قطع شده است.