استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت است/ با تقویت وحدت میتوانیم مُشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخوند اسماعیل سبحانی در گفتگو با خبرنگار طوبی گلستان با اشاره جایگاه ویژه وحدت مخصوصاً در جامعه امروزی اظهار کرد: وحدت زمانی برای ما ایجاد میشود که بتوانیم این همدلی و در کنار هم بودن و بیشتر کنیم، هرچه این ارتباط و نزدیکی بیشتر شود اتحاد ما هم مستحکم تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

آخوند سبحانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت تاکید کرد: اتحاد شیعه و سنی از اوجب واجبات است، هر چه این اتحاد و برادی محکم تر باشد بالطبع ضربه محکمی بر پیکره دشمنان جهان اسلام وارد میکند.

,

استاد حوزه علمیه اعظمیه بندر ترکمن مقام معظم رهبری را یکی از عوامل بزرگ در ایجاد وحدت دانسته و تصریح کرد: ما شاهد این هستیم که در برخی از کشورهای جهان اختلافاتی بین شیعه و سنی به وجود آمده است، ولی در کشور ما با وجود درایت رهبر معظم انقلاب بحمدالله ذره ای به اتحاد و همدلی ما خدشه ای وارد نشده است.

,

وی خاطر نشان کرد: استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت در کشور است، این سخن شعار نیست بلکه در حیطه عمل هم همینطور است.

,

سبحانی ادامه داد: ما شاهد این هستیم که شیعه و سنی در تمام مراسمات ملی مذهبی با هم و در کنار یکدیگر شرکت می کنند، و در بسیاری از اعیاد هم با وجه اشتراکی که دارند باعث همدلی بیشتر میشوند.

,

استاد حوزه علمیه بندر ترکمن با تاکید بر اینکه ابزار پیروزی ما در مقابل دشمنان وحدت است گفت: ما با ادامه دادن و تقویت روز افزون این وحدت میتوانیم مشت محکمی بر دشمنان دین اسلام بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
استاد حوزه اعظمیه بندر ترکمن با تاکید بر گسترش وحدت در جامعه امروزی گفت؛ استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت در کشور است .