هدیه 220 میلیون ریالی اهالی بخش مرحمت آباد میاندوآب به جبهه مقاومت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با  اعلام این خبر گفت: این کمک های مردمی توسط اهالی شهر چهاربرج و روستاهای خزینه جدید، قپچاق و شعبانلو از توابع بخش مرحمت آباد جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: 220 میلیون ریال کمک های نقدی و 800 تخته پتوی اهدایی به رزمندگان جبهه مقاومت است که  به دست رزمندگان در جبهه مقاومت می رسد .

,

وی با تاکید بر اینکه مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی، همواره پشتیبان و مدافع رزمندگان اسلام بوده اند، افزود: مردم ما این حمایت و پشتیبانی خود را در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل نشان دادند.

,

مولودی با بیان اینکه کمک های مردمی مایه دلگرمی رزمندگان ما در جبهه مقاومت است، تصریح کرد: باید از رزمندگان جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی کنیم تا دشمنان را مایوس کرده و سبب افزایش روحیه و دلگرمی رزمندگان جبهه مقاومت که از شرف، عزت و آبروی ما دفاع می کنند، شویم.

,


انتهای پیام/

,
]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از کمک 220 میلیون ریالی و تهیه800تخته پتو برای رزمندگان جبهه مقاومت، توسط مردم بخش مرحمت آباد خبر داد.