یادواره سرداران شهید بخش بمپور در ایرانشهر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پهره؛ به دنبال ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر شهرستان ایرانشهر شب گذشته یادواره  سرداران «شهید یاسر بهشتی» و «شهید ولی فتح مرادی» از دلیر مردان بخش بمپور با حضور مردم و مسئولین شهید پرور در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری پهره؛,

 در ادامه این جلسه سردار غلام رضا باغبانی رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تداوم راه شهدا از طریق جهاد کبیر ممکن است.

,

 

,

, ,

وی گفت: گر ما امروز می خواهیم مانند شهدا حیات طیبه داشته باشیم باید در راه شهدا قدم برداریم همانطور که شهدا با اجرای این اعمال حیات طیبه یافتند.

,

سردار باغبانی اطاعت محض از ولی فقیه را یکی دیگر از راه های بالندگی و سعادت یافتن شهدا عنوان کرد و بیان داشت: اولین عامل حیات بخش ولایت است و این را شهدا به درستی دریافتند و در مسیر صحیح طی طریق کردند تا امروز به عنوان نشان های افتخار برای تک تک شهر و روستای ایران اسلامی خوش بدرخشند.

,

 

,

, ,

رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: فرهنگ شیرین و نام آشنای شهادت امروز به عنوان یک ارزش که در راه دفاع از حق و قیام در مقابل باطل شناخته می شود از انقلاب ایران اسلامی به سایر کشورها صادر شده است و آنها را برای دفاع و بدست آوردن ارزش های پاک مسمم کرده است.

,

وی افزود: در جهاد کبیر شهدا رفتند و امروز ما باید جهاد کنیم، جهاد در عرصه های سیاسی،اقتصادی،نظامی و فرهنگی که مدافعان حرم ما امنیت امروز جامعه را مرهون آنها هستیم که در عراق و سوریه و لبنان می جنگند و ما امروز بی نظیر ترین امنیت را در کشور داریم که به برکت مدافعان حرم و جهاد اصغری است که آنها انجام می دهند.

,

 

,

, ,

سردار باغبانی ادامه داد: دشمن ارزش ها و دین جوانان و عقاید را هدف قرار داده و از بستر فضای مجازی وارد شده است لذا می طلبد این موضوع را جدی گرفته و همچون عرصه جنگ وارد میدان شد و نبردی سخت تر از نبردی که شهدا رفتند را با پشتوانه توکل به خدا و فطرت پاک انسانی در پیش گرفت.

,

انتهای پیام/

]
یادواره سرداران شهید بخش بمپور به منظور گرامیداشت مقام والای شهدا با حضور رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان در ایرانشهر برگزار شد.