برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر در مشهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گوهرشادنیوز، صبح امروز جشنی تکلیف 400 دختر دبستانی مشهد با حمایت شهرداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز, گوهرشادنیوز,

 

,

در این مراسم زهرا محمدی نیک، مدیر مرکز فرهنگی بهرمان در خصوص برگزاری این جشن تکلیف گفت: ترویج فرهنگ نماز و دین از مهمترین رویکردهای برگزاری جشن تکلیف با شکوه و خاطره‌انگیز برای دانش آموزان است.

,

 

,

محمدی نیک افزود: سعی کردیم با برگزاری این برنامه در فضایی شاد، مسایل دینی در دانش‌آموزان نهادینه شود.

,


وی ادامه داد: ورود به سن تکلیف یک رویداد زیبا و متعالی است. این هنر ما است که بتوانیم زیبایی و لذت ورود به سن تکلیف که جشن بندگی است را به درستی به فرزندانمان منتقل سازیم.

,
,


 مدیر مرکز فرهنگی بهرمان با بیان این که برگزاری این جشن تکلیف برای سومین سال متوالی با مشارکت مرکز فرهنگی بهرمان (وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد) و مدارس مناطق انجام می شود، تصریح کرد: جشن تکلیفی که طی این سه سال برگزار شده، جشنی شاد مفرح و متنوع است از اینرو مدارس استقبال زیادی داشتند و ما با تقاضاهای زیادی در این رابطه روبرو هستیم.

,
,


وی در خصوص بخش‌های مختلف این جشن گفت: نمایش حاملان قرآن، اجرای سرود ملی، دکلمه و عهد نامه جشن تکلیف و اجرای مسابقه دیجیتالی ،از برنامه‌های این جشن تکلیف است که برگزار شد؛ همچنین زینت‌بخش این جشن تکلیف اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور دختران دانش‌آموز بود.

,
,


گفتنی است؛ جشن تکلیف 400 نفر از دختران دبستانی سطح منطقه 5 با مشارکت مرکز فرهنگی بهرمان و مدارس این مناطق در فرهنگسرای زیارت برگزار شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
در این مراسم که به همت شهرداری مشهد برگزار شد ۴۰۰ دختر دبستانی رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند