تکرار یک تراژدی غم‌بار در چهارمین قطب صنعتی کشور/ عضو شورای کار هپکو: تکلیف سهام شرکت تا 2 بهمن مشخص می‌شود+عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ خیل عظیمی از کارگران شرکت هپکو اراک، امروز برای بار نهم به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن حقوق، مشخص نبودن وضعیت سهامداران شرکت به خیابان آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

کارگران هپکو امروز با تجمع در مقابل استانداری خواستار پرداخت حقوق معوقه خود و برگشت سهام شرکت به دولت شدند.

,

, ,

البته کارگران شرکت هپکو از سال ۸۶ تا کنون به دلیل سوء مدیریت با مشکلات فراوانی روبه رو بوده و طی این مدت روز به روز به مشکلات این شرکت افزوده شده است و مسئولان هم تاکنون به قول هایی که برای رفع مشکلات این شرکت داده اند عمل نکرده اند.

,

لطیفی عضو شورای کار شرکت هپکو اراک با اشاره به مشکلات پیش روی شرکت هپکو اراک گفت: تعیین و تکلیف سهامداران شرکت یکی از مهمترین موضوعات پیرامون شرکت هپکو است که حل این مشکلات می تواند بسیاری از مشکلات شرکت را برطرف کند.

,

وی ادامه داد: برای تعیین سهامداران، سهام شرکت هپکو آذر ماه امسال در بورس ارائه شد که مشتری برای سهام شرکت اعلام آمادگی نکرد.

,

, ,

لطیفی اظهار کرد: امروز چهارشنبه 29 دی ماه در جلسه ای با حضور استاندار مرکزی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شورای کار هپکو در سازمان خصوصی سازی نحوه واگذاری سهام شرکت بررسی شد.

,

عضو شورای کار شرکت هپکو اراک بیان کرد: در جمع بندی این جلسه مقرر شد تعیین تکلیف سهام شرکت در روز شنبه دو بهمن ماه در هیات عالی واگذاری مشخص شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان جلسه هیات واگذاری تصمیم مناسب در خصوص سهام شرکت هپکو گرفته شود تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

,

 

,

شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) با موقعیتی منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه به منظور ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و ذینفعان، ساخت تولید–توزیع و پشتیبانی ماشین آلات راهسازی، معدنی، کشاورزی را با بهره گیری از منابع مدیریتی و انسانی کار آمد و متبحر، ماشین آلات و تجهیزات مدرن و تکنولوژی بر عهده دارد و از این طریق نقش مهمی را در اجرای پروژه های زیر بنایی ایفاء می کند.

,

شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار در شهر اراک با هدف مونتاژ ماشین آلات راه‌سازی تاسیس و از سال ۱۳۵۴ با همکاری شرکتهای اینترناش، پوکلین، ساکائی، دایناپاک، و لوکومو از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، سوئد و فنلاند رسماً شروع به فعالیت نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به ساخت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی در دستور کار قرار گرفت و با همکاری شرکت لیبهر آلمان طرح توسعه هپکو با مجموعه‌ای از مدرن ترین ماشین آلات، با ظرفیت تقریبی۳۰۰۰ دستگاه در سال ۱۳۶۳ آغاز گردید.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/گ

]
کارگران شرکت هپکو که از اوایل دی ماه در اعتراض به مشکلات پیشروی این شرکت و عدم پرداخت حقوق در محل کار خود حاضر نشده اند و امروز نیز با تجمع در مقابل استانداری مرکزی خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.