جاده ای که با جان مردم روستای رنجقان اردکان بازی می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  اردکان گویا؛ اهالی روستای رنجقان و چند مزرعه دیگر 15 سال است که از حضور مهمانی ناخوانده در حوالی روستا رنج می کشند، مهمانی که  نه تنها هیچ سودی برای روستا نشینان نداشته بلکه زندگی و رفت و آمد مردم را نیز مختل کرده است. این در حالی است که خواسته های مردم به نتیجه نرسیده و اقدامی قابل مشاهده از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا؛,
 
,
, ,
 
,
عبور کامیون ها با جان مردم بازی می کند
,
 
,
یکی از اهالی روستای رنجقان درباره ی جاده ی این روستای گفت: قریب به پانزده سال است که معدن مظفری این جاده را تصرف کرده است و تلاش روستاییان برای آسفالت شدن این روستا بی فایده بوده است.
,
احمد متیری افزود: مردم اینجا برای رفت و آمد از موتور استفاده می کنند و عبور کامیون ها و تریلر ها با جان اهالی بازی می کند. این جاده تنها راه ارتباطی 6 روستا و مزرعه اطراف است که با عبور و مرور کامیون ها تخریب و به تصرف معدن درآمده است.
,
 
,
, ,
 
,
وی افزود: 5 سال قبل اهالی روستا به نشانه ی اعتراض جاده را مسدود و از عبور کامیون ها جلوگیری کردند اما با حضور نیروی انتظامی و مسئولین و با گرفتن تعهد از رئیس معدن، راه باز و روند فعالیت به حالت عادی بازگشت اما این جاده همچنان خاکی و خراب است.
,
این مرد روستایی با اشاره به گرد و خاک بسیاری که کامیون ها در هنگام عبور از جاده به پا می کنند گفت: ما برای حفظ جان خود مجبوریم که از بی راهه برویم که باز هم کامیون ها از بیراهه آمده و برای ما مشکل ایجاد می کنند.
,
وی در پایان تاکید کرد: هیچ مقام مسئولی به وضعیت این جاده رسیدگی نکرده است و پیگیری های ما از تمام ارگان ها و مسئولین تا بحال نتیجه ی عینی نداشته و همچنان جان روستا نشینان در خطر است.
,
 
,
هر چه می گوییم کسی گوش نمی دهد
,
 
,
یکی دیگر از اهالی روستای رنجقان در رابطه با مشکل جاده روستا گفت: کامیون ها و تریلرها پشت سر هم عبور می کنند. مردم برای سرکشی به زمین ها مجبورند که از بیراهه ها بروند که باز هم کامیون ها و تریلرها راه را مسدود کرده و جان مردم را تهدید می کنند.
,
علی رنجقانی با اشاره به تجمع اعتراض امیز روستا نشینان افزود: تا قبل از اعتراض مردم هیچ یک از مسئولین ورود پیدا نکردند ولی تا از طرف مردم اعتراض جمعی شد و راه بسته شد همه ی مسئولین حاضر شدند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: بعد از تجمع اعتراض امیز روستا نشینان رئیس معدن هزینه آسفالت را متقبل شد و قرار بر این شد که ظرف دو ماه جاده را آسفالت کند اما بعد از گذشت 5 سال،هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و فقط جاده تیغه کشیده شده است، وقتی هم به مسئولین می گوییم کسی گوش نمی دهد.
,
 
,
در ادامه نامه ها و صورت جلسه ها و تعهد نامه هایی که به امضای مسئولین در آمده است را میتوان مشاهده کرد.
,
 
,
طومار تقاضای مردمی از نماینده شهرستان اردکان در تاریخ 1392/5/20:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
طومار تقاضای مردمی از نماینده شهرستان اردکان در تاریخ 1390/6/29:
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
صورت جلسه فرمانداری اردکان در تاریخ 1390/2/14:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
تعهد نامه معدن مظفری برای ساخت جاده در تاریخ 1390/2/15:
,

,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
مردم روستای رنجقان اردکان قریب به 15 سال است از نبود جاده ی آسفالت و عبور مکرر کامیون های معدن رنج می برند و تا به حال نامه نگاری ها برای رفع این مشکل تاثیر عینی نداشته است.