راهیان نور دریایی با پذیرش روزانه 250 زائر در خارگ برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خارگ خبر، عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارالله خارگ در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد: راهیان نور دریایی، امسال از اواسط اسفند 95 الی 11 فروردین 96 به صورت عمومی و با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر ایران و با روایتگری راویانی که شاهد زنده سالهای دفاع مقدس بوده اند در جزیره خارگ برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: زائران با دو فروند کشتی و با برنامه ریزی سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به جزیره خارگ اعزام می شوند و از بقایای آثار جنگی مانند بقایای  کشتی سونگ بونگ (معروف به کشتی سوخته) ، بیمارستان زیر زمینی متعلق به سالهای دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یادمان و زیارتگاه شهدای گمنام، مشهد شهدای پدافند و برخی از مکانهای دیگر بازدید می کنند.

,

دانش آموز با اشاره به رشادت ها و دلاوری های مردم خارگ در طول ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری راهیان نور انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت‌های مردم و صنعتگران خارگ در برابر حملات و بمباران‌های دشمن است.

, .,

فرمانده سپاه ثارالله خارگ در پاسخ به سوال خبرنگار خارگ خبر مبنی بر ظرفیت اسکان برای زائرین راهیان نور گفت: روزانه گنجایش پذیرش حدود 250 زائر را در جزیره خارگ داریم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ثارالله خارگ گفت: راهیان نور دریایی با ظرفیت پذیرش روزانه 250 زائر از اواسط اسفند 95 الی 11 فروردین 96 در جزیره خارگ برگزار می شود.