بیش از ۸۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان برخوار اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چشم برخوار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان برخوار گفت: مردمی بودن و گرامی داشتن ایام الله دهه فجر از اهداف ستاد دهه فجر است و امیدواریم بتوانیم با مشارکت و حضور حداکثری مردم برنامه ها را اجرا کنیم.
مرتضی داوری اهداف کلی ستاد دهه فجر را احیای اندیشه های دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب و نمایش کارآمدی آن دانست و افزود: لازم است جوانان ما از اتفاقاتی که در آن دوران افتاده باخبر و از دستاوردهای انقلاب آگاه شوند.
وی تبیین جایگاه ایثار و شهادت، تقویت همبستگی و وفاق ملی و در نهایت مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در یاری و همراهی انقلاب و رهبری را از دیگر اهداف ستاد دهه فجر برشمرد.
داوری با تاکید بر اینکه برنامه ها باید فراگیر، خلاقانه و نوآورانه باشد تا همه آحاد جامعه از هر حزب و سلیقه ای بتوانند در این مراسم ها، حضور حداکثری داشته باشند، افزود: امسال در صددیم که برنامه ها ضمن برخورداری از جلوه های هنری و جذاب، برای امید، نشاط و شادابی جامعه و هماهنگ با فرهنگ منطقه و شرایط زمانی و مکانی بوده و قابلیت پوشش خبری مناسبی را دارا باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: ضروری است اصحاب رسانه با پوشش خبری برنامه های دهه فجر، آرمان انقلاب اسلامی ایران را به گوش مردم جهان برسانند و به همه بفهمانند که مردم ایران اسلامی با هر عقیده و سلیقه ای که هستند، به نظام و انقلاب معتقد و پیرو رهبر انقلاب هستند؛ اگرچه در برخی مسائل اختلاف دارند اما به اصل نظام معتقد بوده و حامی آن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار,
,
,
,
,

مسئول ستاد دهه فجر برخوار اظهار کرد: طی جلساتی که در دفتر امام جمعه دولت آباد و فرمانداری برخوار برگزار شد، کمیته ها مشخص و تعداد ۲۱ کمیته و شش ستاد فرعی به منظور اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده است.
این مسئول عنوان کرد: این کمیته ها که از یک ماه گذشته کار خود را آغاز کرده اند، مصوبات خوبی داشته و برنامه های خوبی ارائه کرده اند و امیدواریم این برنامه ها به نحو احسن و مطلوب در سطح شهرستان برگزار شود.
داوری در ادامه با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال؛ «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است، افزود: امسال بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح شهرستان به صورت منسجم توسط ستادها و کمیته ها در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار ادامه داد: مراسم ۱۲ بهمن با گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد و با نواختن زنگ انقلاب رأس ساعت ۹:۳۰ صبح در یکی از مدارس آغاز می شود.

,
,
,
,

وی مانور موتوری و تاکسی سواران با هماهنگی سازمان حمل و نقل و مانور نیروهای نظامی و انتظامی و اجرای سرود ۵۷ نفره را از برنامه های گلبانگ انقلاب برشمرد.

,

داوری برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان در ۱۴ بهمن ماه، برگزاری جشن در سطح مساجد، حسینیه ها، برگزاری جنگ های شادی، شب شعر، اجرای موسیقی سنتی، تئاتر خیابانی و … را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.
داوری خاطر نشان کرد: برنامه های جنگ شادی از سه روز قبل آغاز شده و به دلیل تقارن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)؛تا ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

,
,

, , ,

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه ۱۵ بهمن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است با همکاری شهرداری دولت آباد جشن باشکوهی با حضور هنرمندان صدا و سیمای اصفهان در سالن ورزشی رسالت برگزار می شود.
این مسئول گفت:با تصویب کمیته قرآن، مساجد و تشکل های مردمی، تعدادی مبلغ به مدارس و مساجد فاقد روحانی اعزام خواهند شد.
مسئول ستاد دهه فجر برخوار برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده شهدا بالاخص شهدای انقلاب، ایثارگران و جانبازان، تجلیل از هنرمندان، کارآفرینان و کارگران نمونه، معلمان، پرستاران (در ۱۵بهمن)، مربیان و ورزشکاران را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد و افزود: در حوزه ورزشی و جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس، دومیدانی و دوچرخه سواری و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری و حضور ورزشکاران رزمی کار و باستانی کار نیز در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

,
,
,

, ,

وی برگزاری ایستگاه های نقاشی کودکان، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان بهترین عکس، برگزاری مسابقات قرآنی، حفظ موضوعی و نهج البلاغه با هماهنگی کمیته قرآنی، پذیرش رایگان درمانگاه ها و بیمارستان های شهرستان را به عنوان برنامه های دیگر دهه فجر در برخوار عنوان کرد.
داوری برپایی غرفه های فرهنگی، آموزشی و  نمایشگاه کتاب در محل مصلاهای نماز جمعه، خواندن دو رکعت نماز شکر بین نماز مغرب و عشاء به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی از عمده برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.

,
,

انتهای پیام/

]
داوری با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال؛ «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است، افزود: امسال بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح شهرستان به صورت منسجم توسط ستادها و کمیته ها در شهرهای مختلف برگزار می شود.