برگزاری پیاده روی های هفتگی بانوان در جالق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریگی مشاور امور بانوان بخشداری جالق در گفت و گو با شستون به کمبود امکانات ورزشی در این منطقه اشاره کرد و  اذعان داشت: از آنجایی که پیاده روی به کمترین امکانات نیاز دارد و در سلامت و تناسب اندام موثر است تصمیم به برگزاری همایش های پیاده روی به صورت هفتگی برای بانوان کرده است.
وی با بیان برگزاری مسابقات ورزشی بانوان در هفته تربیت بدنی، گفت: هدف از برگزاری پیاده روی ها ایجاد روحیه شاداب و افزایش اعتماد به نفس در میان بانوان بوده است که با توجه به فضای بسته محیط منطقه، کمبود امکانات ورزشی و خانه دار بودن اکثر بانوان در این منطقه نیاز مند نهادینه کردن پیاده روی های بانوان و گسترش ورزش هستیم.
مشاور امور بانوان بخشداری جالق  با بیان اینکه زنان رکن اساسی خانواده به شمار می روند، خاطر نشان کرد:  ایجاد روحیه شاد و با طراوات در بانوان قطعا تأثیرات به سزایی در سلامت جامعه خواهد داشت.
ریگی اظهار داشت:پیاده روی ها به طور مستمر در جالق در حال برگزاری است و در هر محله گروه هایی از بانوان جهت پیاده روی های روزانه تشکیل شده است.
وی گفت: بیشترین پیاده روی ها در بامداد های جمعه انجام می شود و مسیر پیاده روی ها از میان نخلستان ها و قنوات می گذرد که زیبایی این کار را دلنشین تر و نشاط انگیز تر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,

مشاور امور بانوان بخشداری جالق در پایان تصریح کرد: کلاس های آموزشی را در تابستان برای بانوان برگزار کرده اند که ازاستقبال خوبی برخوردار شده است.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
مشاور امور بانوان بخشداری جالق از برگزاری همایش پیاده روی هبه صورت هفتگی در این منطقه خبر داد.