آمریکا با تاریخ سرشار از توطئه علیه جمهوری اسلامی با چه رویی دم از تعامل می‌زند/ داعش حتی نتوانست یک ترقه در ایران منفجر کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاه نیوز؛ سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع  بیش از 1900 نفر از افسران وظیفه درکرمانشاه  عزت ،  اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مرهون رابطه مستحکم امت با رهبری دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در ایجاد امنیت پایدار یک الگو برای سایر کشورها به شمار می رود و امید است در اقتصاد نیز به عنوان یک الگو مطرح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به خباثتها و توطئه های استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب اسلامی گفت: داعش به عنوان دست پرورده آمریکا، توانست امنیت اروپا را به هم بزند و درحالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد که با یاری خدا و به برکت هوشمندی و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی وهمراهی ملت ، علیرغم توطئه ها ی گوناگون ،تروریستهای تکفیری موفق به خرابکاری در ایران نشدند.

,

 

,

سردار شریف با بیان اینکه مسئولان قدر این امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند ، تصریح کرد:  هیچ جای جهان مانند ایران نیست که مسئولانش در کمال آرامش بتوانند خدمت کنند و همه دولت هایی که در کشور روی کار آمده اند خودشان می دانند که اگر حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نبود ، قادر به انجام این خدمات نبودند.

,

 

,

سخنگوی سپاه  هدف اصلی دشمن را  ایجاد تفرقه و دو قطبی کاذب بین "مردم و مسئولان" عنوان وخاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران با فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) و فرهنگ پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در برابر توطئه های آنان ایستاده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه جوانان و فرزندان انقلاب ایثارگرانه در 38 سال گذشته در برابر استکبار ایستاده اند ، گفت:  ملت ایران هر کس را که قصد خدمت به انقلاب اسلامی دارد حمایت می کنند ، همگان باید بدانند این حمایت مردم محصول پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

,

 

,

  مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش  با بیان اینکه امام راحل با گفتمان انقلابی خویش گفتمان های کمونیست و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیدند، یادآور شد: گفتمان کمونیست به زباله دان تاریخ پیوست و گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا نیز با مناظره ای که 2 نامزد رئیس جمهوری آمریکا برگزار کردند، نشان داد که در حال نابودی است.

,

 

,

وی افزود: از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از گفتمان قرآنی پیامبر و اهل بیت (ع) است؛ روز به روز در جهان مستحکم تر و محکم تر می شود و هر روز که خورشید طلوع می کند این گفتمان در جهان بیشتر طنین انداز می شود.

,

 

,

سردار شریف در ادامه خاطرنشان کرد: درحالی که تاریخ سراسر استعمار آمریکا  سرشار از توطئه های گوناگون علیه جمهوری اسلامی ایران است، آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می زند؟

,

 

,

وی بابیان اینکه شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برمبنای تکلیف خدا عمل کردند، افزود: این شهدا راه و منطق شهادت را برگزیدند و نزد خدا سربلند هستند.

,

 مسئول روابط عمومی کل سپاه با طرح این سؤال که امروز ما بازماندگان قافله شهدا چه وظیفه‌ای داریم، اظهار کرد: در ۹۹ درصد وصیت‌نامه شهدا به سه موضوع اشاره‌شده است و این سه مطالبه تکراری نشان از مهم بودن آن دارد.

,

 

,

سردار شریف تصریح کرد: این سه موضوع شامل پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ پیامبر اکرم (ص)، فرهنگ اهل‌البیت (ع) و فرهنگ قرآن که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و شهدای ما نگاهی عمیق به این موضوعات داشته اند.

,

 

,

 وی افزود: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه زمان از موارد دیگری است که شهدا تأکید فراوان به آن داشته‌ و در وصیت نامه های خود بارها ذکر کرده‌اند که به ولی‌فقیه بدون شک و شبهه نگاه کنید.

,

 

,

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه تمام داشته‌های مابعد از ۳۸ سال مرهون اطاعت از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه زمان است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده و اگر کسی درصدد خیانت به ملت ایران و نظام اسلامی باشد، باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشد.

,

 وی از جنگ تحمیلی بعنوان یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایستادگی و مقاومت ملت ایران یاد کرد و گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت دوران دفاع مقدس است و امروز بحمد الله در برابر تک تک دشمنان خود ایستادگی کرده‌ایم و امن‌ترین کشور در منطقه هستیم و روز به روز بر مشکلات پیروز می‌شویم.

,

 

,

 مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با بیان اینکه   جنگ ۳۳ روزه صهیونیست‎ها را با چالش جدی مواجه کرد  ،گفت: پس از آن ،معروف‌ترین و کهنه‌کارترین سیاست‌مدار آمریکا خطاب به رهبران و دولت صهیونیست گفت " نگران نباشید ما هنوز نسخه‌هایی داریم که بتوانیم از آن‌ها برای سرپا نگه‌داشتن خود استفاده کنیم" که منظورش از آن نسخه‌ها تفرقه میان مسلمانان بود.

,

 

,

وی با اشاره به اقدامات ال سعود در منطقه نیز گفت: در سال‌های گذشته آل سعود از امت‌های اسلامی شرم می‌کرد و اگر با آمریکا و صهیونیستها سر و سری داشت  آن را پنهان می‌کرد، اما اکنون شاهدیم علناً خدمت به آمریکا و صهیونیست را اعلام می‌کند.

,

 

,

سردار شریف با بیان اینکه به برکت خون شهدای مدافع حرم آینده از آن امت اسلامی است ، اظهار کرد: کسی نباید به این امر مهم شک کند و امروز فرزندان این خاک و بوم به دستاوردهایی در سپاه و ارتش رسیده‌اند که در نه در زمین و نه در آسمان هیچ‌کس یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

,

 

,

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان فقر، فساد و محرومیت را از جمله دشمنان داخلی کشور خواند و گفت: سپاه همان‌گونه که با لباس سبز پاسداری به جنگ با دشمنان رفت با همین لباس نیز به جنگ فقر و محرومیت رفته و به فضل الهی ، با کمک مردم و همکاری دستگاهها آن‌ را از بین می‌برد.

,

 

,

انتهای پیام

]
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان این مطلب که تاریخ سراسر استعمار آمریکا سرشار از توطئه های گوناگون علیه جمهوری اسلامی ایران است گفت: آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می زند؟