گرمسار فردا میزبان مسابقات دارت کشور خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین محمد حسین فاضلی؛ دبیر هیئت دارت استان با اعلام این خبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در گرمسار افزود: چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته یک دارت کشور و آخرین دوره انتخابی تیم ملی دارت با حضور دارت اندازان حرفه ای کشور در سالن دارت شهید نوروزی گرمسار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

دبیر هیئت دارت استان در ادامه با بیان این مطلب که 3 دوره قبلی به میزبانی دیگر استان های کشور برگزار شده بود افزود: در این مرحله که آخرین دوره مسابقات کشوری در سال جاری می باشد بازیکنان با امتیازهای کسب شده به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

,

فاضلی در ادامه از شرکت بیش از 12 دارت انداز حرفه ای کشور در این دروه خبردادو گفت: استان های اصفهان ، یزد و تهران و دیگر استان های کشور در این دوره از مسابقات نماینده دارند .

,

وی در ادامه ازامیدواری به دوبازیکن دارت استان سمنان و شهرستان گرمسار در جهت حضور در اردوی تیم ملی در این دوره از مسابقات تاکید کردو افزود: حمید خدامی و محمد ناظریه دو بازیکن هستند که تا به امروز در رنکینگ رتبه های 5 و 7 دارت کشور را اذعان خود نموده اند که امید برتری و حضور درتیم ملی را دارا هستند .

]
دبیر هیئت دارت استان سمنان از میزبانی گرمسار برای فردا به منظور برگزاری مسابقات دارت قهرمانی کشور در قالب لیگ دسته یک و انتخابی تیم ملی خبرداد.