دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در شال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به مغازه طلا فروشی به بهانه خرید طلا اقدام به سرقت طلا کرده اند ، ماموران انتظامی بخش شال سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی ادامه داد : با حضور ماموران در محل مشخص شد شاکی پس از پی بردن به سرقت چهار عدد النگو توسط مشتریان به شیوه کش و روزنی درب مغازه را قفل و از خروج سارقان جلوگیری و سارقان که یک مرد وسه زن بوده توسط ماموران دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ماموران با انتقال متهمان به مقر پلیس و انجام بازجویی فنی از آنان به سرقت از یک باب مغازه طلافروشی نیز در بخش شال در تیرماه سال جاری نیز اعتراف کردند.

,

علیان نژادی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار لازم روانه زندان شدند.

,

وی در پایان صمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های انتظامی ،با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری سارقان در حین سرقت از یک باب مغازه طلا فروشی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.