دومین مجمع فصلی اقشار بسیج شهرستان خلخال تشکیل شد/ تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، دومین مجمع فصلی اقشار بسیج با حضور مسئولین و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این نشست سرهنگ کریمی فرمانده سپاه خلخال از تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی برای ساخت درمانگاه بسیج خبر داد وگفت: با حمایت مسئولین شهرستان و تامین زمین، استارت شروع این پروژه درسال 1396 آغاز خواهد شد.

,

کریمی از مدیریت صدا وسیمای مرکز استان در بی توجهی به پخش اخبار شهرستان خلخال انتقاد کرد.

,

فرماندار خلخال نیز توجه به اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرهنگ کارگروهی را خواستار شد و گفت: جامعه هدف و اقشار جامعه باید توجه به محصولات داخلی را در صدر توجه خود قرار داده و از محصولات تولید داخل حمایت کنند.

,

خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نیز بیکاری وعدم اشتغال را اصلی ترین عامل مهاجرت و قرار گیری شهرستان در سیکل معیوب عنوان کرد و گفت: درچند دهه گذشته شاهد 60 درصد مهاجرت از خلخال وکوثر و بخش شاهرود و هشجین بوده ایم که باید با نگاه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال و آوردن خدمات به روستاها جلوی مهاجرت را گرفت.

,

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این همایش بارش گسترده برف را یکی از ظرفیت های اصلی شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان خلخال قابلیت داشتن اردوگاه زمستانی برای استفاده سایر مناطق کشور را دارد.

,

دکتر حجت الله درخشان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال نیز در سخنانی شناسایی منابع خدادادی از جمله  معادن جنوب استان، تحرک بیشتر در حوزه کشاورزی و توسعه و ترویج کارآفرینی را خواستار و بر لزوم اصلاح الگوی مصرف و فساد ستیزی تاکید کرد.

,

دکتر ثور الله نوروزی رئیس مجمع بسیج اقشار خلخال بر لزوم همبستگی بین مردم و مسئولین تاکید کرد و امنیت غذایی را یکی از مسائل مهم و تاثیر گذار در رشد هر جامعه دانست.

,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ازناو خلخال در این مجمع با حضور دبیر مجمع شورای فصلی اقشار سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیانیه مجمع شورای فصلی بسیج قرائت شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین دومین مجمع فصلی اقشار بسیج شهرستان خلخال درسال 1395 تشکیل شد.