یازدهمین جشنواره کار افرینان برتر استان البرز برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، یازدهمین جشنواره کار افرینان برتر استان البرز در سالن میلاد شهرداری با حضور مسوولین صنعت و کار استان، استانداری و  کارافرینان برگزار شد. در این مراسم کارآفرینان برتر،نمونه و شایسته تقدیر استان در بخش های کشاورزی ، صنعت وخدمات  مورد تجلیل قرار گرفته و دستاورهای آنان در عرصه کارآفرینی در استان معرفی شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, در این مراسم کارآفرینان برتر،نمونه و شایسته تقدیر استان در بخش های کشاورزی ، صنعت وخدمات  مورد تجلیل قرار گرفته و دستاورهای آنان در عرصه کارآفرینی در استان معرفی شد.,
,





 
, ,
,
, ,
,
, ,
,

حمید طهایی استاندار البرز در سخنرانی این مراسم گفت: کارافرینی همش سرمایه نیست کارفرینی تحصیل داشتن و دانشگاه رفتن و تخصص داشتن نیست در حالیکه همه اینها هم هست هنری است ک هنر مدیریت که میتواند سازماندهی کند از هیچ همه چیز بسازد با دست خالی سرمایه جمع کند با نیروی اندک سرافرازانه بتواند سربلند باشه و تولید خودشو بتونه به جامع عرضه کند متخصصین رو د رخدمت قرار بدهد و اونهایی رو هم ک تخصص ندارند بهشون اموزش بدهد و بکار بگیرد بنابراین یک کارافرین در حوزه فرهنگی در حوزه اجتماعی و سیاسی و تخصصی خودش فنی و تخصصی بایستی مدیرباشه تا بتواند کارش را پیش ببرد.

با اقتدار محکم بتوانیم ان شاءالله در جهت توسعه و رونق استان گامی برداریم. و مدیران در کنار شما هستن و قطعا گام محکم تر رو باید شما بردارید از شما حرکت و از خداوند برکت ان شاءالله در پایان این مراسم کارآفرینان برتر، نمونه و شایسته تقدیر استان در بخش های کشاورزی، صنعت وخدمات  مورد تجلیل قرار گرفته و دستاورهای آنان در عرصه کارآفرینی در استان معرفی شد.


در حاشیه ی این  نمایشگاه صنایع دستی همایش که توسط ثمن ها و انجمن های خیریه برگزار شد.

,
,
, کارآفرینان برتر، نمونه و شایسته تقدیر استان در بخش های کشاورزی، صنعت وخدمات  مورد تجلیل قرار گرفته و دستاورهای آنان در عرصه کارآفرینی در استان معرفی شد.,
,
,
,










انتهای پیام/

,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
]
یازدهمین جشنواره کار افرینان برتر استان البرز در سالن میلاد شهرداری با حضور مسوولین صنعت و کار استان، استانداری و کارافرینان برگزار شد.