251فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد الیگودرز اهدا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهیجار ،بهروز ماهرو بختیاری مدیر کمیته امداد الیگودرز گفت:در 9 ماهه امسال به همت و یاری خیرین و نیکوکاران وازمحل اعتبارات دولتی امداددر راستای تقویت سنت حسنه ازدواج ، تعداد 251 فقره جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی با تاکید بر ضرورت توجه به امر جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد افزود : این تعداد جهیزیه ، در قالب175 فقره جهیزیه کلی،76 مورد هدیه داماد به متقاضیان اهدا شده است.

,

ماهرو بختیاری اظهار داشت: برای تامین این تعداد کمک هزینه ازدواج مبلغ 4 میلیارد و 240 میلیون ریال هزینه شده که 720میلیون ریال  از درآمدهای محلی و مابقی از درآمدهای دولتی به زوج های جوان پرداخت گردیده است.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز بیان کرد: تعداد 351 نفر از زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که با همت و یاری خیرین بزودی این امر و سنت خداپسندانه محقق خواهد شد.

,

وی  تامین کمک‌ هزینه ازدواج و پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را از اولویت‌های کمیته امداد شهرستان دانست وافزود: ایجاد زمینه ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های زیرپوشش به ویژه تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از محل‌ اعتبار منابع دولتی و محلی از جمله برنامه‌هایی موفق کمیته امداد الیگودرز در چند سال اخیر بوده است.

,

ماهرو بختیاری خاطر نشان کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان الیگودرز آمادگی خود را جهت دریافت کمک های خیرین و نهادهای حمایتی در کل کشور برای کمک رسانی به مددجویان نیازمند اعلام می کند مراتب جهت اطلاع و هرگونه اقدام حضورتان تقدیم و ارسال می گردد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) الیگودرز از اهدای 251 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در 9 ماهه سال جاری خبرداد.