میدانی به نام «فداکاران آتش نشان» در لنده نامگذاری می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، غلام محمد مونه زاده رئیس شورای اسلامی شهرلنده در گفت وگو با خبرلنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکوی تهران اظهارکرد: امروز شاهد تربیت نسلی از جوانان ایران اسلامی هستیم که با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس برای حافظ جان و مال مردم از جان خویش گذشتند تا آسیبی به مردم جامعه وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،, خبرلنده,

وی افزود:این مصیبت جانکاه بدون شک ناشی از عدم توجه به قوانین و مقررات ایمنی ساختمان و سهل انگاری کسبه و عدم توجه به اخطار های آتش نشانان روی داده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده تصریح کرد: پیشنهاد شده است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنده، میدان آتش نشانی این شهر را به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش نشان به نام میدان شهدای آتش نشان تغییر نام دهند.

,

وی تاکیدکرد: امیدواریم وزارت آموزش وپرورش درسی را به نام "فداکاران آتش نشان " در کتاب های درسی جای دهند تا یاد و نام شهدای عزیز آتش نشان برای دانش آموزان ما به عنوان الگو و اسوه ماندگار شود.

,

مونه زاده اظهارکرد: این حادثه درسی بزرگی برای همه ملت ایران است که در مواقع بروز چنین حوادثی با خالی کردن خیابان ها و معابر بگذاریم تا دستگاه های امدادرسان به وظیفه خود عمل کنند نه اینکه خود سدمعبری باشیم برای تسریع در عملیات های نجات و آتش نشانی.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده در پایان از اعضای هیئت قمر بنی هاشم(ع) و مردم به خصوص اصحاب رسانه قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای اسلامی شهرلنده با گرامداشت یادوخاطره شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران گفت: پیشنهاد شده است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرلنده، میدان آتش نشانی این شهر را به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش نشان به نام میدان شهدای آتش نشان تغییر نام دهند.