طلوع نگاهمان به یاد فداکاری آتش نشانان پلاسکو نورانی تر می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ،ساعت 7:59 دقیقه صبح روز پنجشنبه وقوع یک آتش سوزی مهیب و ناگهانی در ساختمان 53 ساله پلاسکو و چند ساعت بعد حدود 11:30 صبح فرو ریختن تمام این ساختمان عظیم تجاری 17 طبقه فعال در عرصه پوشاک،مردم ایران به ویژه تهران را در شوک و بهت و غم فرو برد و همه را عزادار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه آنچه از همه نمایان تر است جان فشانی آتشنشانانی است با مجاهدت مثال زدنی و از جان گذشتگی برای نجات مال و جان هم وطنان خود را به آتش سپردن و جان خود را از دست دادند.

,

آتشنشانان ققنوس های سربلندی هستند که مجاهدت آنها تحسین همگان را برانگیخته و حکایتی از فداکاری فرزندانی است که برای حفظ جان و مال و امنیت هم وطنان خود تا پای جان ایستادگی کرده اند.

,

فاجعه تلخ پلاسکو قلب هر شهروندی را به درد آورد ،اما آنچه از همه درد آور تر بود "گرفتن عکس سلفی در آن شرایط بغرنج و هجوم جمعیت به محل حادثه و اخلال در کار کمک رسانی بود.

,

در پی وقوع این حادثه تلخ تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

,

مردم ایران اسلامی در طی دو روز گذشته اقدامی خود جوش با حضور در پایگاه های آتش نشانی ضمن ابراز همدردی با آتش نشانان با تقدیم دسته های گل و روشن کردن شمع نسبت به شهدای آتش نشان که با فداکاری و جانفشانی دراین حادثه غم انگیز جان باختند ادای احترام کردند .

,

شهروندان بیجاری نیز امشب به پاس ارج نهادن به جانفشانی آتش نشانان در ایستگاه مرکزی آتش نشانی واقع در بلوار الغدیر شمع روشن می کنند.

,

امشب سهم ما شهروندان بیجاری از این مراسم، نورانی تر شدن طلوع نگاه هایمان به یاد فداکاری جانفشانان پلاسکو است نه گرفتن عکس و فیلم سلفی برای منتشر کردن در فضای مجازی .

,

انتهای پیام/

,

 

]
شهروندان بیجاری امشب به یاد جانفشانی آتشنشانان حادثه غم بار پلاسکوی تهران در ایستگاه مرکزی آتشنشانی واقع در بلوار الغدیر شمع روشن می کنند.