نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: امدادگران این نهاد با احساس مسئولیت شرعی و قانونی خود که در قبال افراد خانواده بزرگ امداد دارند خدمات مشاوره و راهنمایی خود را در زمینه‌های اخلاقی، روحی و روانی، رفتاری، خانوادگی، شغلی، تحصیلی، حقوقی و مسائل تربیتی و آموزشی و... به مددجویان ارائه می‌نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود:خدمت به نیازمندان و تلاش برای خشنودی و رضایت این افراد وظیفه دینی و انسانی همه ما مسلمانان است و نیاز است ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد امنیت و دلگرمی در بین مددجویان نیازمند در جامعه نهادینه شود.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مشارکت و مساعدت در امر بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویان نیازمند،کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان و ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان مستعد ازمهمترین حمایت ها از اقشار نیازمند جامعه دانست.

,

 

,

وی با بیان اینکه نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است، از مردم نوع دوست و خیر سرپل ذهابی خواست تا با مشارکت بیش از پیش، در امر خودکفایی و توانمندسازی مددجویان این نهاد قدم های موثری بردارند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر می باشد که تعداد 3 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)سرپل ذهاب گفت: نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است.