افزایش قیمت زمین روستایی توسط بنیاد مسکن سیریک مقبول نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،  میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان سیریک اظهار کرد:جلسه شورای اداری یک پارلمان محلی است که با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف مردم،ادارات و نهادها برگزار می شود و باید جلسه ای باشد که به رفع مشکلات و درخواست ها و کمک به توسعه شهرستان منجر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ارتحال  جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار فقید و دیرینه حضرت امام و رهبری افزود: پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث شد که دشمنانی که خواستار ایجاد دو قطبی در کشور بودند با هوشیاری و بصیرت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نقش بر آب شود و دشمنان از رسیدن به هدف شوم خود بر علیه نظام و مردم نا امید شود.

,

وی ابراز کرد:رهبری برای نظام و امت اسلام نعمت بزرگی است که خداوند عطا کرده است در جامعه اسلامی وظیفه ما اطاعت از ولی امر مسلمین جهان است و در ستون دین ما نباید از امام خود جلوتر حرکت کنیم بلکه باید همواره پشت سر ایشان و گوش به فرمان معظم له باشیم.

,

فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اذعان کرد:می طلبد همه مسئولان اجرایی و نهادها آمادگی لازم را داشته باشند و ما باید از هم اکنون زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم تا انشاء الله انتخابات پرشور و حداکثری داشته باشیم.

,

میر مرسل ایزدی پور عنوان کرد:ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و اهتمام داشته باشیم که رضایت مندی مردم را بدست آوریم و یکی از مهمترین آیتم های رضایت مندی حضور در بین مردم و خدمتگزاری در جامعه است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک خاطر نشان کرد:همه بزرگان ما اعتقادشان این است که مردم ارباب و ولی نعمتان ما هستند و امروز وظیفه همه ما مسئولان بازدید، سرکشی وارتباط نزدیک با مردم در سطح روستاهاست و این حضور برای همه الزامی است و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.

,

ایزدی پور با انتقاد از افزایش قیمت فروش زمین در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن یادآور شد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید نرخ قیمت زمین ها را بر اساس واقعیت های عینی و توان مردم روستاها ارزش گذاری کند برای اینکه وظیفه ما کمک و هموار سازی مسیر برای مردم است نه ایجاد سطح ودژ محکم در برابر مردم باشد.

,

وی با بیان اینکه خیلی از جوانان در سطح روستاها متقاضی احداث مسکن می باشندو بنیاد مسکن باید زمینه واگذاری زمین برای احداث مسکن برای جوانان فراهم کند اظهار کرد:وظیفه بنده بعنوان نماینده دولت دفاع از حق و حقیقت است و مردم بعنوان ولی نعمتان ما حق دارند که ما مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

,

فرماندار شهرستان سیریک در پایان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: :همه ادارات و نهادها برای این ایام الله ضمن برنامه ریزی برای اجرای باشکوه و پرشور مناسبت ها و آذین بندی و تزئین میادین و خیابان های سطح شهر و روستاها، ادارات و نهادها اقدام کنند و اداراتی  که طرح و پروژه برای افتتاح دارند در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند تا پس از جمعبندی به اطلاع مردم شریف شهرستان رسانده شود.

,

ایزدی پور تصریح کرد: الحمدالله علی رغم همه مشکلات و تحریم ها ی ظالمانه دشمنان نظام بر کشور حرکت ها و برنامه ریزی های بسیار مثبت و اثر گذاری در شهرستان اتفاق افتاده که با شکوفایی و احیای آنها در آینده ای نزدیک باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی مردم بویژه جوانان شهرستان خواهد شد.

,

شهرستان سیریک با 45 هزار نفر جمعیت در 175 کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان سیریک با انتقاد از افزایش قیمت فروش زمین در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن یادآور شد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید نرخ قیمت زمین ها را بر اساس واقعیت های عینی و توان مردم روستاها ارزش گذاری کند.