خندق های کوچه محله علی آباد برازجان را دریابید+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " همیشه در شهر برازجان معضل حفر کانال های حاصل از لوله کشی گاز سر زیان های مردم می باشد و موجب شده است تا مردم روزانه روز خود را با دیدن این گودال ها در کوچه های خود آغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

یکی از شهروندان برازجان با ارسالی تصاویری به این پایگاه خبری درخواست رسیدگی و حل این مشکلات محله خود شد.

,

این شهروند درباره این گودال ها گفت: از ابتدای تابستان تا حالا اداره گاز اقدام به گازرسانی کوچه های علی آباد کرده است و آسفالت کوچه ها تخریب کرد و کانالهایی حفر نمود که بعد از اتمام کارشان با مقداری خاک این حفرها را پر کرد و بحال خود رها نمود.

,

وی اضافه کرد : ما نمیدانیم مسئولیت این کار با کدام نهاد است بخاطر اینکه اداره مسولان مربوطه یعنی اداره گاز و شهرداری جواب درستی به ما برای حل کردن این کانال ها نمیدهند.

,

این فرد برازجانی بیان داشت: سراناجم خود مردم به ناچار اقدام به پرکردن کانال ها شدند تا اینکه تابستان و پاییز گذشت و یک هفته پیش چند کارگر افغانی دوباره کانالهایی را که مردم پر کرده بودن را خالی نمودند مردم به امید آسفالت خوشحال شدند و دل خوش شدند ولی باز مردم ماندند و چاله های کوچه.

,

این شهروند به مشکلات چاله ها اشاره کرد و اذعان داشت: کوچه های محله علی آباد که خود وضعیت روشنایی مطلوبی ندارد و به همین خاطر چند بار اتفاق افتاده است که موتورهایی همراه با خانواده بوده اند در این چاله ها افتاده اند و موجب صدمات جانی و مالی شده اند که از سوی دیگر جلوبندی ماشینمان با تعمیرگاه آشنا شده اند.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/.

]
از ابتدای تابستان تا حالا که اداره گاز اقدام به گازرسانی کوچه های علی آباد کرده است که در این امر سبب شده است تا آسفالت های کوچه تخریب شود و کانال هایی حفر شود و اکنون بعد از مدتی است این کانال ها به امان خدا رها شده است