اولین امام جمعه بخش احمدی معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم حاجی آباد، مسئول سیاست گذاری ائمه جماعات استان هرمزگان در مراسم معارفه امام جمعه بخش احمدی گفت : هر جایی که نماز جمعه برگزار شده برکات زیادی عاید مردم آن منطقه شده است و امروز این برکات شامل حال مردم ولایتمدار این بخش گردیده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد,

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه نماز جمعه حج فقراست اظهار داشت : امروز یکی دیگر از برکات نظام مقدس اسلامی شامل مردم همیشه در صحنه این بخش شده است.

,

امام جمعه شهرستان حاجی آباد نماز جمعه را مرکز اتحاد و انسجام معرفی نمود و بیان داشت : همچنان که مقام معظم رهبری محور وحدت در کل کشورند،امام چمعه نیز در شهرها و محل حضور خود محور وحدت و یکدلی هستند.

,

 مختاری خاطرنشان کرد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شانیت امام جمعه در هر منطقه ای از کشور شانیت مقام معظم رهبری در کشور می باشد.

,

مختاری اظهار کرد: مردم بخش احمدی مردمی ولایتمدار و مذهبی اند که برگزاری دعای ندبه در این بخش زبانزد می باشد که با وجود امام جمعه در این بخش فعالیت های مذهبی و فرهنگی پررنگ تر خواهد شد.

,

 فرماندارحاجی آباد امام جمعه را بازوی توانمند مسئولین معرفی نموده و بیان داشت : با حضور امام جمعه در بخش احمدی بحث توسعه و پیشرفت این بخش سرعت خواهد یافت.

,

حمید جهانگیری اظهارداشت : همچنانکه امام جمعه شهرستان در هم دلی و هم افزایی نقشی ارزشمند داشته در این بخش نیز با وجود امام جمعه هم دلی و همراهی ارگان های مردمی و دولتی راه را برای خدمت بیشتر هموارتر می کند.

,

در انتهای این مراسم حکم حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه به عنوان اولین امام جمعه بخش احمدی قرائت و توسط حجت الاسلام ارجمندمسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان به وی اهدا گردید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
طی مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان حجت الاسلام سید یوسف منصوری زید عزه به عنوان اولین امام جمعه بخش احمدی معرفی گردید.