فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، شورای مبارزه با مواد مخر شهرستان نیر با حضور اعضا درمحل فرمانداری تشکیل جلسه داد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,
,

در این جلسه احمدی فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اهمیت پیشگیری از مواد مخدر از فعالیت های تیم های اجتماع محور در شهرستان خبر داد و گفت: 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر فعالیت می کنند.
 

,
,

احمدی درادامه از چاپ کتاب بلای خانمانسوز توسط انجمن پیشگیری از مواد مخدر شهرستان هم خبر داد و گفت: برای شناسایی افراد از مواد مخدر خانمانسوز و پیشگیری از ابتلا به آن کتاب بلای خانمانسوز درحال چاپ می باشد.
 

,
,

فرماندار نیر در ادامه از اجرای طرح خانه و مدرسه هم خبر داد و گفت: در این طرح خانواده های دانش آموزان با حضور مربیان مجرب در امر مواد مخدر دوره های آموزشی را در 10جلسه آموزش می بینند و پس از طی آموزش خانواده ها مطالب آموزش دیده شده را به خانواده های محله های خود اطلاع رسانی خواهند کرد.
 

,
,

در این جلسه همچنین سرهنگ منیر فرمانده انتظامی شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در امر مبارزه با مواد مخدرگفت: طی 10ماه گذشته سال 94 توسط عوامل انتظامی شهرستان 3 کیلو و 146 گرم انواع مواد مخدر از سودجویان این مواد کشف وضبط شده بود و امسال نیز 7 کیلو و 542 گرم  انواع مواد مخدر از سودجیان کشف و ضبط شده که کشفیات امسال نسبت به سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.

,


 

,
,
 
,
 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار نیر از فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر خبر داد.