عامل ایجاد «مزاحمت در فضای مجازی» در بانه دستگیر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرزاد کریمی در گفت‌وگو با آرباباخبر، با اشاره به دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی در بانه اظهار داشت: چندی پیش شهروندی با مراجعه و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب تهدیدآمیز علیه او کرده و برای او ایجاد مزاحمت کرده ؛ موضوع  به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی گفت: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بانه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف و انگیزه خود را از این عمل مجرمانه «اختلافات مالی با همسر شاکی» و «برهم زدن آرامش کانون خانواده آنها» و تهدید و مزاحمت برای شاکی بیان کرد.

,

وی گفت: شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه «ابزاری مفید و همچنین خطرناک» بوده که حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران آسیب‌های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

,

کریمی افزود: از شهروندان درخواست داریم که از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و چنانچه کسی برای آنها مزاحمت ایجاد کرد از ارتباط و پاسخگویی به مکالمات آنها دوری کنند.

,

وی اظهار کرد: با افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند برابر قانون جرایم رایانه‌ای با آنها برخورد خواهد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان بانه از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در شهرستان بانه خبر داد.