همدردی دانش آموزان گرمساری با شهدای حادثه پلاسکو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین دانش آموزان دبستان شاهد گرمسار با حضور در ایستگاه شماره یک  آتش نشانی گرمسار و تقدیم شاخه های گل به مقام شامخ و نجات گرانی همچون آتش نشانان این حادثه و شهادت تنی چند از همکاران  حوزه آتش نشانی  را تسلیت گفتند 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

 دانش آموزان همچنین با قرائت انشاء های خود با موضوع شهدای  قهرمان و ایستاده  در غبار  این حادثه غمناک را به تمام  آتش نشانان گرمسار تسلیت گفتند .

,

 در حاشیه این مراسم  یاسر عربی؛ شهردار گرمسار ضمن اعلام تسلیت به تمام همکاران خود در حوزه آتش نشانی افزود: فرهنگ ایمنی  در مقابل حوادث غیر قابل پیش بینی و کنترل شده می تواند باعث به وجودن نیامدن این گونه حوادث غم انگیز خواهد بود .

,

شهردار گرمسار ضمن ابراز همدردی با شهدای این حادثه افزود:آتش نشانان همیشه با قلبی پاک و پر از عشق خود  همیشه خود را به خطر می اندازند تا دیگران آسوده و در رفاه کامل باشند پس باید مقام این تلاش گران بی ادعا را ارج نهیم.

,

برگزاری  ایستگاه نقاشی با موضوع شهدای آتش نشان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی گرمسار از دیگر برنامه های این مراسم بود .

,

 

]
صبح امروز جمعی از دانش آموزان دبستان شاهد گرمسار با آتش نشانان به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو همدردی نمودند.