بیش از 39هزار نفر از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمدعلی ریحانی خواه مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا از اعزام بیش از 39 هزر نفر از استان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و عنوان کرد:از این تعدداد اعزام صورت گرفته بخش زیادی از آن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در آذربایجان شرقی بوده است و بخش دیگر آن به راهیان نور جنوب صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه اعزام های راهیان نور دانش آموزی در حال انجام شدن است،اظهار داشت: این اعزام ها عمدتا اوایل مهرماه به صورت متمرکز در کل کشور صورت می گیرد به صورت همزمان انجام می پذیرد.
,
 
,
ریحانی خوادر همین زمینه یاد آور شد: راهیان نور سپاه عاشورا علاوه بر این اعزام های متمرکز کشوری در اردیبهشت ماه سال جاری 8000 دانش آموز از شهرستان های استان به  مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام داشته است.
,
 
,
 مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: از مجموع اعزام های صورت گرفته به استثنای  اعزام های دانش آموزی کلیه اعزام ها  مختص به عموم مردم بوده  و اقشارمختلف با اسقبال خوب در این حرکت عظیم راهیان نور شرکت نموده اند.
,
 
]
ریحانی خواه گفت: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: از مجموع اعزام های صورت گرفته به استثنای اعزام های دانش آموزی کلیه اعزام ها مختص به عموم مردم بوده و اقشارمختلف با اسقبال خوب در این حرکت عظیم راهیان نور شرکت نموده اند.