اجرای بیش از 140 عنوان برنامه به مناسیت دهه فجر در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با  عصر زنجان، به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی را برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی تصریح کرد: بیش از 140 عنوان برنامه از سوی مسئولان بنیاد، خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مردم ولایی و شهید پرور و همچنین سایر مسئولان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: تعویض پرچم گلزارهای شهداء، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس با اولویت شهدا، جانبازان و آزادگان سیاسی دوران انقلاب ار برنامه های دهه فجر است.

,

کاظمی از اجرای طرح پایش سلامت خبر داد وگفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس به ویژه مدارس شاهد، گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهداء برخی از برنامه‌های این نهاد خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال می‌توان به برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مراسم‌های انقلابی در حسینیه‌های شهداء و ادارات و هیئت‌های مذهبی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نامگذاری اماکن و معابر به نام شهدا استان نیز اشاره کرد.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان  خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از مادران شهدا در قالب برنامه شکوه و شکیبایی، حضور حداکثری در راهپیمائی 22 بهمن ماه نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر با حضور خانواده‌های افتخار آفرین شاهد و ایثارگر استان زنجان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان از اجرای بیش از 140 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد.