کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر در سبزوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با بصیر سبزوار، با اعلام خبر مبنی بر کشف محموله حاوی 17 کیلوگرم تریاک اظهار داشت: مأمورین انتظامی سبزوار پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور سبزوار به بردسکن اقدام به ایست و بازرسی خودرو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی ادامه داد: با انتقال خودرو به پاسگاه انتظامی و بازرسی حرفه‌ای مأمورین موفق به کشف محموله مواد مخدر شده که به‌صورت حرفه‌ای در خودرو جاسازی‌شده بود.

,

 

,

هاشمی بابیان اینکه مقصد خودرو نامشخص بوده تصریح کرد: طی این مأموریت متهم 35 ساله‌ای بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار انجام این‌گونه عملیات را در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان دانست و افزود: ورودی‌ها و خروجی شهرستان به‌صورت فعال تحت کنترل مأمورین نیروی انتظامی قرار دارد.

,

 

,

وی همچنین در ادامه با اعلام دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو عنوان کرد: مأمورین کلانتری 12 طی عملیات گشت زنی اقدام به دستگیری فردی کردند که در حال باز کردن خودروی سواری بوده و با دیدن مأمورین پا به فرار گذاشته بود.

,

 

,

هاشمی ادامه داد: پس از دستگیری و پس از انکار فرد مبنی بر ارتکاب هرگونه سرقتی وی تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرارگرفته و اعتراف 6فقره سرقت از داخل خودرو و یک فقره کیف‌قاپی کرد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار همچنین ادامه داد: پس از بازجویی و تحقیقات از مخفی گاه این سارق 37ساله مقدار قابل‌توجهی باطری ،ضبط و پخش خودرو و آچار آلات کشف شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی سبزوار از کشف یک محموله حاوی 17 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.