تبدیل موزه منطقه ای به مخروبه ای با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی/ از اهتمام به هتک ارزشها تا ناتوانی در تکمیل یک پروژه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در حالی که مدیریت حاشیه ساز و سیاسی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در اهتمام ویژه ای به هتک اخلاق و ارزشهای مردم در استان کرمانشاه داشته است در مقابل در پیشبرد امورات تخصصی این حوزه بی تفاوت و ضعیف ظاهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

, ,

 

,

اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه که در بدو ورود پیکر شهدای مدافع حرم به استان کرمانشاه مراسم جشن و رقص و پایکوبی برگزار کرد (اینجا بخوانید) و به بهانه کنگره معماری و شهرسازی تریبون را به تک خوانی زنان آوازه خوان سپرد (اینجا بخوانید)... مدتهاست که از تکمیل و راه اندازی موزه منطقه ای کرمانشاه ناتوان است.

, اینجا بخوانید, اینجا بخوانید,

 

,

خبرگزاری دولتی ایسنا در دی ماه سال ۹۱ (ماه های پایانی دولت قبل) در جریان بازدید مدیر کل امور موزه های کشور و به نقل از وی از پیشرفت ۹۰ درصدی موزه منطقه ای کرمانشاه خبر داد.

,

, ,

 

,

این در حالی است که دولت یازدهم به مدد مدیریت های سیاسی و پرحاشیه تا کنون از پایان این ده درصد باقی مانده ناتوان بوده است.

,

مدیر حفظ وضع موجود نمی خواهیم!

,

 

,

در جریان سفر هیات دولت به کرمانشاه، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور بعد از بازدید از موزه منطقه ای کرمانشاه به مدیر کل استان گفت: هفته ای یک بار از روند اجرایی موزه به من گزارش دهید... من مدیر وضع موجود نمی خواهم!!

,

 

,

این در حالی است که تصاویر موجود از وضعیت موزه منطقه ای شاید حاصل اهتمام مدیریت میراث فرهنگی به برگزاری مراسمات بی ربط به حوزه کاری این مجموعه و سپردن تریبون به زنان آوازه خان به جای متخصصین امر باشد.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
وضعیت پروژه های عمرانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در شرایط اهتمام مدیریت حاشیه ساز این مجموعه به برنامه های ضد اخلاقی، نا به سامان است.