اعلام آمادگی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال برای زوجین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، ازدواج را یکی از سنت های اسلامی و اقدامی دینی و ارزشمند خواند و گفت: ازدواج و همراهی ۲ نفر در کنار هم علاوه بر خروج از حصر منیت ها، موجب رشد شخصیت زوجین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پرستوها, ، ,

وی با تاکید بر اینکه زوجین در تمام امور زندگی شریک شان را بر هرچیز دیگری مقدم بدانند، افزود: در زندگی اگر وجود منفعت و کاری بود باید هر دو طرف بهره مند شوند چراکه شرط ماندگاری در زندگی وفای به عهد و تعهد است.

,

مسعودیان راد با اعلام این نکته که با ازدواج سرنوشت انسان تغییر می کند، ادامه داد: همت بلند در زندگی مشترک رمز موفقیت، استحکام در زندگی و گرم نگه داشتن کانون خانواده است که نکته مهم آن داشتن برنامه در زندگی است.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: محور و اساس زندگی در دست بانوان قرار دارد که با استفاده از مشاوره و راهنمایی ها و توانمندکردن فکری و اقتصادی، باید زندگی شان را ارتقاء دهند و مشکلات پیش از ازدواج را در زندگی شان نداشته باشند تا شاهد تغییر سرنوشت به سمت خوبی باشیم.

,

وی نوعروسان کمیته امداد را افرادی صبور، مقاوم و با قناعت برشمرد و اظهار کرد: عروسها باید در زندگی قناعت پیشگی، تدبیر و عقل معیشت زندگی را حفظ کنند چرا که زندگی فقط درآمدزایی نیست بلکه بخشی از آن هم مدیریت مصرف است.

,

مسعودیان راد با اشاره به اینکه مشکلات مالی عاملی برای شکل گیری آسیب طلاق نیست، افزود: در زندگی خیلی از بزرگان دینی و ملی شاهد هستیم که در ابتدای زندگی با مشکل بوده است اما با همراهی همسران شان به سمت خوبی و پله های ترقی زندگی پیشرفت کرده اند.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه قرار نیست مشکلات اقتصادی در زندگی ادامه و استمرار داشته باشد، تصریح کرد: کمیته امداد اعلام می کند خانواده و زوجین نیازمندی که استعداد و شرایط ایجاد اشتغال را دارند، می توانند با مراجعه به کمیته امداد از تسهیلات این نهاد بهره ببرند تا زندگی مناسبی را برای خودشان ایجاد کنند.

,

وی رمز موفقیت خانواده را دین مداری، خدامحوری و پایبندی به آن دانست و اظهار کرد: امیدوارم با بکارگیری این نکات در زندگی، طراوت و شادابی در زندگی زوجین طنین انداز شود. چراکه معنویت و شادابی باهم تلفیق پذیر هستند.

,
انتهای پیام/
]
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد اعلام می کند خانواده و زوجین نیازمندی که استعداد و شرایط ایجاد اشتغال را دارند، می توانند با مراجعه به کمیته امداد از تسهیلات این نهاد بهره ببرند تا زندگی مناسبی را برای خودشان ایجاد کنند.