عمر مسئولیت کوتاه است/ خدمت به مردم امانتی که حاصل خون شهداست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، ظاهر پور مجاهد با بیان اینکه، قریب 23 ماه در خدمت مردم فامنین بودم اظهار کرد: تلاش ما برای کاهش مشکلات مردم خصوصا در مناطق روستایی بوده است. عمر مسئولیت کوتاه است و هر کس بتواند از این موقعیت بهره ببرد و به مردم خدمت کند، موفق است. این امانتی است که حاصل خون شهداست و ما باید قدر دان این مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

وی افزود: اولین اقداماتی که داشتیم در راستای پیشرفت با برنامه بوده است و تنظیم گزارش و دستور کار که کجاها نیاز بیشتری به فعالیت دارد. بر محور کتاب عملیاتی و برطرف کردن بخشی از مسائل کلیدی منطقه و اقداماتی که روی آنها صورت نگرفته بود را، در نظر گرفتیم. احساس کردیم که یک ارتباط و انسجامی نیاز داریم و باید در ارکان شهرستان به معنای عام اتفاق بیفتد و خدا را شکر انسجام و اتحاد و هم افزایی را داشتیم.

,

فرماندار سابق فامنین ادامه داد: بحث آب یکی از مسائل اساسی شهرستان بود و شورای آب به عنوان یکی از فعال ترین شوراها در استان اقدامات موثری داشتند. در بحث اطلاع رسانی و اهمیت موضوع کم آبی و تغییر کاربری ها و استفاده بهینه آب، انجام شد.

,

پور مجاهد با اشاره به اینکه توجه به قانون و مبانی اجرای قانون و برطرف کردن مشکلات در چارچوب قانونی انجام شد و همه کمک کنیم که ادامه داشته باشد. حدود 60 مورد در طرح تفصیلی که بخش عمده ای از آن انجام شد. پروژه های بزرگی که مردم خواستار آن بودند، مثل ورودی به اتوبان که به زودی حل خواهد شد.

,

وی با بیان اختصاص بودجه مجتمع فرهنگی شهرستان خاطر نشان کرد: یک طرح مطالعه شده برای مجتمع فرهنگی که فعلا حدود 500 میلیون تومان بودجه اختصاص یافت. امیدواریم که به زودی به ثمر برسد و در بحث افزایش نرخ مطالعه و شاخص کتابخانه، مباحث فرهنگی و ورزشی کارهای موثری انجام شد. حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص یافت تا سالن ورزشی فیض آباد و تجرک به انجام برسد.

,

پور مجاهد با اشاره به جلسات مشترک با جوانان  و مدیران، اذعان کرد: 14 روستا بهسازی شد و 12 روستا گاز کشی شد و قریب 25 دهیاری برقرار شد که اعتبار خوبی تخصیص یافت. در مجموع هدف ما این بود که همه مناطق شهرستان را در نظر بگیریم.

,

فرماندار فامنین عنوان کرد: در بخش پیشخور حدود 25 روستا با تانکر آبرسانی می شود و در موضوع کمبود آب، قطعا لایروبی قنات ها موثر خواهد بود که امیدواریم ادامه یابد.

,

وی با بیان راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای سما که 60 دانشجو دارد گفت: در این مدت 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در آموزش و پرورش اعتبار هزینه شده است. اعتبار عمرانی استان در سال 93،  4/2 درصد استان بوده است و این مورد در سال 95 به 8/4 درصد استان رسیده است.

,

پورمجاهد ادامه داد: پایه اعتباری شهرستان اثرگذار خواهد بود و ما پروژه ملی نداشتیم که سعی کردیم از برنامه های ورزشی به اعتبارات ملی بفرستیم.

,

وی خواست مردم و شورای شهر را داشتن شبکه آب و فاضلاب مطرح کرد و اظهار کرد: امیدواریم که سلسله مراتب طی شود و در بودجه 96 بحث آب و فاضلاب تخصیص یابد. دو نیروگاه خورشیدی در نظر گرفته شده که یکی در روستایی میخکوب شد و دومی نیز به دلایل معارض برگشت که امیدواریم با کمک مردم انجام شود.

,

پور مجاهد از اهالی نگارخاتون به خاطر همکاری با واگذاری زمین ناحیه صنعتی تقدیر کرد و گفت: از بحث اشتغال و تولید غافل نبودیم و قراردادهایی که بسته شده با شرکت های ایرانی و خارجی که اسناد در پرونده پتروشیمی قرار گرفت و به صندوق توسعه ملی راه یافت.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار سابق شهرستان فامنین گفت: قریب 23 ماه در شهرستان فعالیت داشتم و با امید بر اینکه آنچه در وظیفه داشتیم تلاش خود را کرده باشیم. عمر مسئولیت کوتاه است و هرکس باید از این موقعیتی که حاصل خون شهداست، بهره ببرد و در خدمت مردم باشد.