خیابان هایی که پایانه مسافربری می شوند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، پایانه مسافربری فضایی برای سوار و پیاده کردن مسافران بین شهری  است که غالباً به شکل یک ساختمان بزرگ همراه با امکانات رفاهی طراحی می شود. شرکتهای مسافربری دارای دفاتر فروش بلیط در پایانه ها هستند و مسافران از طریق سکوهای مشخص سوار یا پیاده می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ، پایانه مسافربری فضایی برای سوار و پیاده کردن مسافران بین شهری  است که غالباً به شکل یک ساختمان بزرگ همراه با امکانات رفاهی طراحی می شود. شرکتهای مسافربری دارای دفاتر فروش بلیط در پایانه ها هستند و مسافران از طریق سکوهای مشخص سوار یا پیاده می شوند.,

داشتن پایانه مسافربری از نیازهای هر شهر است که موجب ایمنی بیشتر مسافران برای مسافرت به شهرهای دیگر می شود.

,

علاوه بر ایمنی مسافران پایانه های مسافربری در جهت نظم بخشیدن و نظارت بر مسافربرهای بین شهری و نیز رفاه حال مسافران در زمان انتظار برای مسافرت هستند.

,

شهر ویسیان در شهرستان چگنی پایانه مسافربری ندارد و خیابان های این شهر وظیفه پایانه مسافربری را بر عهده دارند.

,

, ,

مسافران در ویسیان باید در سرما و گرما در کنار خیابان های این شهر در انتظار سوار شدن به خودروهای شخصی بمانند که این خود از لحاظ ایمنی مشکل زا است.

,

بیش از 10 سال است که ویسیان به عنوان شهر در نظر گرفته شده ولی فرقی با یک روستا ندارد زیرا امکانات یک شهر را دارا نیست.

,

چگونه می توان نام شهر را بر منطقه گذاشت که حتی پایانه ای جهت مسافرت نداشته باشد؟

,

ویسیان چگونه شهری است که خیابان های آن محل مسافرت کردن مردم، آن هم با خودروهای مسافربر شخصی به شهر های اطراف است؟

,

 از همه مهم تر اینکه چگونه بر مسافرت مسافران در ویسیان نظارت می شود؟ چه دستگاهی نظارت می کند؟

,

در پایانه های بین شهری از هر مسافر در کنار هزینه مسافرت مبلغی نیز بایت بیمه گرفته می شود که مسافر را در زمان مسافرت بیمه می کند.

,

اما متاسفانه مسافران ویسیان باید بدون بیمه در مسیر این شهر به سمت شهر های اطراف مسافرت کنند.

,

براستی چرا تا کنون فکری بحال بیمه مسافران این شهر و احداث پایانه و ساماندهی خودروهای مسافربر نشده است؟

,

صالح کشوری بخشدار ویسیان در گفتگو با خبرچگنی، در خصوص ساماندهی خودروهای مسافربر ویسیان گفت: بحث ساماندهی خودروهای شخصی و مسافربری ویسیان به خرم آباد و ویسیان به سراب دوره و بلعکس در شورای ترافیک شهرستان چگنی مطرح و نامه ای جهت تعیین مکان ایستگاه مسافربری ویسیان در خرم آباد به اداره کل پایانه های لرستان ارسال شده که تا کنون پاسخی داده نشده و منتظر پاسخ اداره کل پایانه ها به منظور ساماندهی خودروهای مسافربر ویسیان هستیم.

, خبرچگنی,

به گزارش خبر چگنی، با این حال تا کنون اقدامی از طرف اداره کل پایانه های لرستان در خصوص تعیین مکان ایستگاه مسافربری ویسیان در خرم آباد صورت نگرفته است.

, خبر چگنی,

با توجه به اهمیت وجود پایانه مسافربری در ویسیان برای رفت و آمد ایمن مسافران از این شهر به شهر های اطراف و بلعکس در اینجا مسئولین مربوطه استانی باید اقدامی برای احداث پایانه مسافربری در این شهر کرده تا خودروهای مسافربر مسیرهای این شهر را ساماندهی کرده و با این اقدام خود بتوانند کمکی در جهت پیشرفت این شهر کرده باشند.

,

امید است احداث پایانه ویسیان در دستور کار مدیران قرار گرفته تا این شهر نیز همانند شهر های دیگر مکانی جهت مسافرت افراد داشته باشد و دیگر نیاز نباشد در کنار جاده ای خطرناک با تردد خودروهای سبک و سنگین در انتظار خودروهای مسافربر شخصی ماند.

,

انتهای پیام/

]
شهر ویسیان پس از گذشت سال ها تا کنون پاسانه مسافربری ندارد و مسافران این شهر باید در گرما و سرما کنار خیابان های شهر انتظار خودروهای شخصی را برای مسافرت بکشند.