نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» برپا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» وابسته به انجمن سینمای جوان در خرم آباد برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

نگین رسومی از عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار منار اظهار داشت: این نمایشگاه توسط یک گروه 12 نفری از هنرجویانی که زیر نظر انجمن سینمای جوان دوره عکاسی را گذرانده اند برپا شده است.

,

وی با بیان اینکه عکس ها با سه موضوع «زمستان در من»، «زرد» و «همسایه» ارائه شده اند، عنوان کرد: 45 فِرِم عکس با این سه موضوع در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

,

این عکاس شرکت کننده در نمایشگاه با اشاره به اینکه مریم احسانی مدیر نمایشگاه و استاد گروه است، ادامه داد: آرمان بنی احمد، نگین رسومی، زهره بهرام نژاد، نیوشا نسیم پور، امیر دهقانی، فاطمه بینا، اسما رشیدی، صبا علی بخشی، حدیث مرادزاده، مهسا مهربانی، زینب میرزایی و مرضیه میرزاوند عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

,

رسومی با بیان اینکه این نمایشگاه از 2 بهمن ماه برپا شده و تا 7 بهمن ماه سالجاری ادامه دارد، تصریح کرد: نمایشگاه در محل نگارخانه مهر حوزه هنری استان لرستان برپاست و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 19 از نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» وابسته به انجمن سینمای جوان در خرم آباد برپا شد.