جشنواره والیبال در ساوجبلاغ برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرمحمدی رئیس هیئت والیبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه گفت: هیئت والیبال به منظور استعداد یابی از نوجوانان در رده های سنی ۱۴ سال دختران و ۱۵سال پسران جشنواره استانی والیبال را در کوهسار ساوجبلاغ برگزار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

رئیس هیئت والیبال استان البرز در خصوص چگونگی روند اجرای این جشنواره گفت: به منظور افزایش کیفیت جشنواره امسال نیز تیم های برگزیده شهرستانی به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

,

پیر محمدی در ادامه افزود: این مسابقات بنابر برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شدو یکی  از سالن های ورزشی کوهسار در حال آماده سازی برای میزبانی جشنواره خواه بود.

,

رئیس هیئت والیبال استان البرز در پایان اشاره ای هم به وضعیت والیبال استان کرد و گفت: تا کنون حدود۵۰۰ ورزشکار بزرگسال و۷۷ ورزشکار نونهال و نوجوان در والیبال استان فعال هستند و در مجموعه شریعتی کرج نیز به عنوان پایگاه قهرمانی برای والیبالیست های استان مهیا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
ریئس هیئت والیبال استان البرز از برگزاری جشنواره والیبال استان البرز در اواخر بهمن ماه سال جاری در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.