آخرین وضعیت نبرد با داعش در دیرالزور،‌ شرق سوریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین خبرها از شرق سوریه حاکیست عملیات سخت نیروهای گارد ریاست جمهوری در جنوب شهر دیرالزور ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: نیروهای سوری با زحمت توانستند با عقب‌راندن عناصر تروریستی، بخش‌های وسیعی از حومه منطقه العمال (کارگران) را پاکسازی کنند.

,

در این درگیری‌ها که چند ساعت طول کشید، دهها تن از تروریست‌های داعش کشته یا زخمی شدند اما تا الان آمار دقیقی از آن در دست نیست.

,

در غرب منطقه نیز نیروهای اطلاعات عملیات ارتش، کاروانی از تروریست‌های داعش را در حد فاصل ارتفاع «الثرده» و «میدان گازی التیم» رصد و شناسایی کردند.

,

در ادامه با آتش توپخانه و حملات موشکی دقیق تعدادی خودروی نظامی داعش منهدم شد. در این حملات مقادیر زیادی از تجهیزات داعش منهدم و دهها تن از نیروهای آن کشته شدند.

,

گروهی دیگر از نیروهای سوری در محور قبرستان موفق شدند با استفاده از سلاح سنگین و حملات گسترده حدود  600 متر از مساحت آلوده را تا لحظه تنظیم این خبر پاکسازی کنند.

,

به گزارش «بین‌الملل فارس»، عملیات پاکسازی قبرستان و منطقه العمال از روز یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, بین‌الملل فارس,

نیروهای سوری در تلاش هستند با تثبیت مواضع و پیشروی به عمق قبرستان شهر و منطقه العمال، ارتباط شهر دیرالزور با نیروهای محاصره شده در فرودگاه شهر را دوباره برقرار کنند.

,

در ابتدای دور جدید حملات تروریست‌های داعش، ارتباط شهر دیرالزور (مرکز استان) که در محاصره است، با فرودگاه قطع شده بود.

,


موقعیت شهر و فرودگاه/ اندازه بزرگتر    

,


موقعیت شهر و فرودگاه/ اندازه بزرگتر    

, ,
, موقعیت شهر و فرودگاه/ اندازه بزرگتر  , , , ,  ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
نیروهای سوری در ادامه مبارزه با داعش در شرق سوریه، تلاش می‌کنند مسیر ارتباطی شهر با فرودگاه را دوباره برقرار کنند.