قوچان‌نژاد بهترین بازیکن هفته شد
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت معتبر ووت بال پس از پایان دیدارهای امشب (یکشنبه) هفته نوزدهم اردویژه اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان و معرفی پنج بازیکن برتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین که در بازی امشب تیمش برابر آیندهوون هت‌تریک کرده بود، با کسب امتیاز عالی 8 عنوان برترین بازیکن برتر هفته نوزدهم اردویژه هلند را به خود اختصاص داد. یوردی دویس (اکسلسیور)، گرگور برنبرخ (نایمخن)، داوینسون سانچز (آژاکس آمستردام) و یسن تورنسترا (فاینورد) با امتیازهای 7.5 و 7 به همراه رضا قوچان‌نژاد در جمع 5 بازیکن برتر هفته نوزدهم اردویژه قرار گرفتند. همچنین علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار که حضور 90 دقیقه‌ای در بازی تیمش برابر روتردام داشت، نمره متوسط 5 را از مجله فوتبال اینترنشنال دریافت کرد.

,

 

,

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تا پایان هفته نوزدهم تیم فاینورد با 48 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آژاکس و آیندهوون به ترتیب با امتیازهای 43 و 40 رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم‌های هیرنوین و آلکمار نیز با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش و امتیاز مشترک 32 رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ]
یکی از معتبرترین سایت های ورزشی هلند ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین را به عنوان بهترین بازیکن هفته نوزدهم اردویژه انتخاب کرد.