جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سیرجان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبر با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت های نوروزی جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سیرجان با محوریت هماهنگی کمیته های هشت گانه تسهیلات نوروزی به منظور ساماندهی مراکز مختلف شهری جهت پذیرایی از مهمانان و با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار سیرجان با اشاره به وضعیت ویژه شهرستان سیرجان در این خصوص گفت: سیرجان محور مواصلاتی و عبوری بسیاری از شهرهای کشور است و سالانه  مسافران نوروزی زیادی را پذیرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر ,
,
,

مکی آبادی اذعان داشت: از این رو بایستی آمادگی لازم جهت استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را داشته باشیم و تمهیدات لازم بایستی در این خصوص اندیشیده شوند.

,


معاون عمرانی فرماندار نیز با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در خصوص استقبال شایسته  از مسافران نوروزی گفت: کمیته های هشت گانه  استقبال، اسکان ، زیبا سازی، امنیتی، بهداشت و درمان، پشتیبانی، حمل ونقل و سوخت بایستی همچون سال های گذشته آمادگی لازم جهت استقبال  از مسافران نوروزی را داشته باشند و امکانات و خدمات ویژه را در اختیار آنان قرار دهند.

,
,


وی افزود: بنا داریم امسال کمیته گردشگری را نیز به کمیته های هشت گانه سال های قبل اضافه کنیم تا بتوانیم از فرصت تعطیلات نوروز استفاده کرده و مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی شهرستان را به مسافرانی که از سراسر کشور به سیرجان می آیند نشان دهیم.

,
,

انتهای پیام/

]
جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سیرجان با محوریت هماهنگی کمیته های هشت گانه تسهیلات نوروزی و با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.