لزوم فراهم نمودن شرایط جهت استخدام در ادارات خلیل‌آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زیبایی، رئیس شورای شهر خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: قریب به 13 سال از ارتقاء بخش خلیل‌آباد به شهرستان می‌گذرد و با تمام این وجود هنوز تعدادی از ادارات در این شهرستان مستقر نشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه اداراتی هم مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: در طی این سال‌ها جوانان زیادی تحصیلات عالی خود را گذرانده و امید زیادی به‌کارگیری در ادارات سطح شهرستان دارند و مطمئناً این انتظار به‌جا و درست است.

,

زیبایی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه شرایط استخدام جوانان خلیل‌آبادی در ادارات شهرستان آماده نیست، تصریح کرد: در تمامی آزمون‌های استخدامی برگزارشده جهت پست‌های بلا تصدی و موردنیاز ادارات خلیل‌آباد متقاضیان شهرهای هم‌جوار و گاها استان خراسان رضوی نیز به‌عنوان بومی محسوب شده و در شرایط برابر اقدام به رقابت و آزمون با جوانان خلیل‌آبادی شرکت‌کننده در آزمون می‌کنند.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه شرایط تحصیل برای دانش آموزان خلیل‌آبادی با اکثر شهرهای هم‌جوار و استان متفاوت است، اذعان کرد: گواه این ادعا منطقه بندی است که در هنگام کنکور سراسری صورت می‌گیرد.

,

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد در پایان تأکید کرد: مسئولان شهرستان اعم از فرماندار و زیرمجموعه و همچنین نماینده مردم شهرستان در خانه ملت به جد این موضوع را پیگیری و به نتیجه رسانند تا حداقل در هنگام برگزاری آزمون استخدامی برای ادارات شهرستان خلیل‌آباد به هر شکلی شرکت‌کنندگان همشهری ما در اولویت باشند و انشاء الله جوانان محصل شهرمان به خواسته و حقشان برسند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر خلیل‌آباد گفت: باید شرایط فراهم شود تا جوانان خلیل‌آبادی نیز بتواند در آزمون‌های استخدامی برای ادارات شهرستان تنها با همشهریان خود رقابت کنند.