برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در اصلاندوز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،"محرم بنیادی" صبح امروز دوشنبه ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت:مایه اتکا و قدرتمندی مردم در این کشور ارزش‌های دینی و اتکال به خداوند است و برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در واقع تجدید بیعت ملت با اسلام، امام راحل، مقام معظم رهبری و همه ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی با بیان اینکه توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلای مرهون خون شهدا، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، تلاش مسئولین و شکیبایی ملت است افزود:دشمنان این ملت قصد دارند با ایجاد تفرقه و سیاه نمایی مردم را از انقلاب مایوس کنند که لازم است همه ما با تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری و در سایه اتحاد و همدلی نقشه شوم دشمنان و استکبار را نقش بر آب کنیم.

,

فرمانده ناحیه عشایری گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و تجلی وحدت در نظام جمهوری اسلامی است.

,

بنیادی با اشاره به اینکه امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند گفت:بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

,

وی در ادامه از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در اصلاندوز خبر داد و گفت:حوزه‌های مقاومت و کانون‌های اقشاری برنامه‌های مختلفی را در دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده و برگزار خواهند کرد.

,

بنیادی در پایان بر حضور پرشکوه و همه جانبه مردم و مسئولان در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کرد و اظهار داشت:در طول ایام دهه فجر برنامه هایی همچون دیدار کارکنان سپاه و بسیجیان با امام جمعه اصلاندوز،نواختن زنگ انقلاب و برگزاری صبحگاه مشترک بسیج در مدارس،عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان،افتتاح پایگاههای مقاومت، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی،برگزاری عملیات نورافشانی در شب  22 بهمن و نشست‌های روشنگری و بصیرتی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اصلاندوز خبر داد.