تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تاک پرس ؛ بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نوزدهمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت اظهارکرد: با توجه به ارایه فعالیت های مدارس منطقه، اولیاء در تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی مشارکت و همکاری خوبی را از خود به عرصه نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس, ؛,

وی افزود: مهم نیست یک انسان به چه میزان در یک امر خداپسندانه شرکت داشته باشد، مهم شرکت کردن در این گونه اعمال خیرخواهانه است، مدرسه ساز و کمک به تجهیز مدارس از اعمال نیکو و خداپسدانه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

,

طاهرخانی با اشاره به داستان پیرزنی که دوک نخ ریسی اش را برای خرید حضرت یوسف پیامبر با خود آورده بود، خاطر نشان کرد: شرکت در کارهای خداپسندانه حتی به اندازه ای کم، کار پرقدر و والایی است و در پیشگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی ماند.

,

هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی می باشد

, هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی می باشد,

علیرضا جلیلوند رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت جمعی از آتش نشانان عزیز کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بیان کرد: وقتی به دیگری می بخشید دست خودتتان را ببوسید چرا که دست شما در دست خدا قرار می گیرد.

,

رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت تاکید کرد: خیرین در منطقه، درس بزرگی را به ما آموختند، همه مدیران و معلمان در مدارس، مهندسان، پزشکان، صنعتگران، اساتید علم و دانش را تربیت می کنند.

,

جلیلوند رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت رمز موفقیت در این منطقه را اتحاد و همکاری ادارات و مسئولین دانست و اظهار کرد: دغدغه همه مسئولین در این منطقه بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش است که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

,

رییس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت در جمع خیرین و مسئولین شهرستانی و استانی بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره خیرین در منطقه، برنامه ریزی و جلب مشارکت های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و نیز نظارت بر حسن انجام پروژها است.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت بر تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تأکید کرد.