بوشهر میزبان هنرمندان سرشناس کشور می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی مردانی در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و هنری اقوام ایران با عنوان «آوای وحدت» در چهار منطقه کشور شامل جنوب به میزبانی بوشهر، غرب به میزبانی مهاباد، شرق به میزبانی چابهار، شمال به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: جشنواره آوای وحدت در منطقه جنوب کشور به میزبانی بوشهر شنبه نهم بهمن ماه با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه رشته‌های صنایع‌دستی و گردشگری، هنرهای تجسمی، موسیقی، معرفی هنرهای بومی، بازی‌های بومی و محلی در جشنواره آوای وحدت در نظر گرفته شده است، گفت: تا امروز حضور مهران رجبی (بازیگر سینما و تلوزیون)، جمیشد جم (خواننده یار دبستانی من) و ستار سهرابی (خواننده) به عنوان مهمان جشنواره در بوشهر قطعی شده است.

,

مردانی یادآور شد: این جشنواره شنبه نهم بهمن ماه ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می شود.

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در پایان با بیان این‌که تمام مسائل و ابعاد زندگی انسان دارای عناصر وحدت‌آفرین است، تاکید کرد: وحدت اقوام، بازشناسی نقش وحدت در زندگی ایرانیان، تقویت نمادهای وحدت و بازنمایی وحدت در تمام آیین‌های دینی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

 / انتهای پیام

]
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری جشنواره منطقه‌ای «آوای وحدت» با حضور چهره های سرشناش هنری کشور در بوشهر خبر داد.