اعزام ۸۸ دانش آموزدختر رودانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛با بدرقه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودان و معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش رودان ،۸۸نفراز دانش آموزان  دختر رودانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودان در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: نیاز مبرم است که دانش آموزان بعنوان نسل های بعدی انقلاب با روحیه شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بطور ملموس در بازدیدهای میدانی این حقیقت را درک کننده که اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به حرمت و برکت جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

,

وی با بیان اینکه ۸۸ دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم از ۱۲ آموزشگاه در این اردو حضور دارند، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو معنوی بمدت ۴ روز از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس در هویزه ،فکه ،شلمچه ،اروند و معراج شهداء دیدن می کنند.

,

معاون پرورشی و تربیت بدنی رودان ایثار و مجاهدت در راه خدا را از مولفه های اصلی رزمندگان و جوانان انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پاسداری از حریم ایران اسلامی و تایید راه شهداست.

,

عبدی بحرینی با بیان اینکه در هر کاروان یک سرپرست، روحانی، راوی و پلیس یار دانش آموزان را همراهی می کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد ۱۰ اتوبوس  و تعداد ۴۴۰ نفر از دانش آموزان در قالب ده کاروان به این اردوها اعزام شدندکه از همکاری سپاه ناحیه رودان در جهت هماهنگی واعزام دانش آموزان تقدیر و تشکر می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
۸۸ نفر ازدانش آموزان دختر رودانی در قالب دو کاران به مدت ۴ روزبه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.